örtülü gözlerinin önünde minicik bir kız çocuğuyum sıkılı dişlerimin arasında poyraz esiyor aç gözlerini baba uzattım başımı göğsüne doğru kocaman ellerinle okşa hadi
bak ölü çocuklar adımlıyor ruhumun şafaksız gecelerini
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Avuçlarımda Rüzgar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Avuçlarımda Rüzgar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bugün okuduğum bir çok şiirde anne ve baba olan çığlıkları vardı şairlerin...ve benim en çok bu tarz şiirlerde dilim tutukluluk yapar...neticede iki cümleyi toparlayamam...acının ve hüznün böylesi dağları deler ki kollarımı uzatırım ancak...sarılırım ağıt yakan yüreğine...oturur beraber dökeriz gözyaşımızı...başını yaslayacağın omzumu dayarım sana sonra...
hüzünle geldin Yeşim'im... öyle bir hüzünlü geldin ki bütün satırların tuttuğu yas olduğu gibi avuçlarımda...
Gerek duygu, gerek içerik, gerek anlatım bakımından çok etkili bulduğum ve babalara yönelik özel durumundan dolayı da çok etiklenerek okuduğum bir şiirdi, yürekten kutluyorum... Saygılarımla...
örtülü gözlerinin önünde minicik bir kız çocuğuyum sıkılı dişlerimin arasında poyraz esiyor aç gözlerini baba uzattım başımı göğsüne doğru kocaman ellerinle okşa
Şiiriniz içimi sızlattı.Babamı genç yaşında kaybettik.Baba denince içim tuhaflaşıyor. Allah size bağışlasın.Çok güzeldi duyguların dizelere aktarımı. Uzun süredir özlemişim şiirlerinizi.Yeniden okumak ne güzel. Selam sevgiler.
Şiir beni çok etkiledi şuan babam kanserle mücadele ediyor, yeneceğini söylüyor. Babama birşey olursa nasıl dayanabilirim, kendimi nasıl kandırırım onu bilemiyorum.
Dize dize şiirdi içimi eritti
Sevgili Yeşim, kalemin çok güçlü, tabiiki bu da duyguların yoğunluğundan da kaynaklanıyor, yürek büyük... Hep var ol...Yüzün hep gülsün...
Karanlıklarımızı yırtan ıslığıdır onların çığlıgı ve insanın ve sevginin yansımasıdır babalarımız... Düştüğümüzde dibe vurduğumuzda yaşama uyanışımızdır onlar çünkü onlar arkamıza aldığımız dağ'ımızdır ve çıkarken yaşamın çıraklığından çogumuzun ustasıdır örnek aldıgımız babalarımız...
Şiirde yeniden kanadı babasızlığım yürek kendi başınadır çoktan beri....
Özgün bir söylemi var şiirin.
Şiir söyleyemediğim içimde erkek yüreğimde kendime sakladıgım sevgimin korkumun kısaca sakladıgım şeylerin açılımıydı adeta
Tebrik ederim sevgili kardeşim Çok güzeldi şiir Emeğine Yüreğine Sevdana sağlık Sevgimle...
Taylan KOÇ tarafından 12/15/2011 3:13:38 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ahh babalar(ımız) ah... Ne zaman babaya dair bir 'Şiir' okusam hani derler burnumun direği sızladı diye; öyle olur hep. Yetmez taa derinlerde bir yerler acır da acır, dokunur, sızımsızım sızlar. Yüreğimin dinmeyen y aktıkça yakan kanayan kapanmayan yarası-özlemidir babamın yokluğu :((
Rabbim eksik etmesin babanızı başınızdan. Sağlıklı mutlu nice yıllarda hep başınızı okşayan koca kollarıyla sarıp sarmalayan olsun. Sevgiyle...