(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CANIM ŞAİRİM ... Adem ile Havva başta gözleri görmezmiş. Bu sebeple de birbirlerinin çıplaklığının farkında değillermiş.Bu yüzden mi yağmur oldu kirpiklerimde alev alev yağar mı yağmur yağar şairim okşanmamış dizelerde eksildikçe yağar..Dilimde mühürsüz kafiyeler hem kadın olmak hemde aşka bulaşıp kısık sesle bağırmak mümkün mü? Bu yüzden mi hep çocuk kalıp alfabenin sıfırını soruyorsunuz edebiyat hanında.elimizdeki nokta kılıklı alevlerle yakmak için, yakışmaya çalışıyoruz ağzınızdaki aşk tüten, filtresiz mısraya.. Yaşamaksa gün batımına kısrak cesaretlerde haykırmak oysa avaz avaz teşekkürler ediyorum güzel yüreklere var olun emi sevgimle .... YASEMİN CANAN...
Yalanla gerçeğin acıyla sevincin harmanlandığı her Yeşim Deren şiiri gibi yine hoş ve etkili dizeler paylaşmışsın sevgili Yeşim Beğeniyle paylaştım ben de
/günahın aslı bir kadeh şarapta saklı dediler sordum agoba külliyen yalan dedi/
Şimdi Dudaklarımızdan kanayan kangren bir yaradır yaşam ve o dudaklar tüm mavileri, tüm yeşilleri, tüm beyazları ve martı sevdalarını kanat kanat yitirdi ve artık kendimize dönük bir isyandır günah çıkarttığımız aynada görünen suret.
Eski bilgelerin anlattıgı masal tadında bir şiir imgeler yerli yerinde ve anlatım o kadar güzel ki sanki insanı düşsel bir yolculuga çıkarıyor
Muhteşemm
Tebrik ederim sevgili şairim Emeğine Yüreğine Sevdana sağlık Sevgimle....
Yüzü kederine yaslı şiirin... öyle bir ateş yakmış ki şair özüne neşter cümlelerin durağında küllerini savurmuş... Büyüdük şair büyüdükçe gökyüzünün kirlendiğini gördük suyun yakıcılığını Havvadan ödünç günahla ... yüreği şiire dökmek böylesi takdirimle şairim..sevgiler.