ismin o zaman kahır degildi senin çocukça hatalarımdın seni ben elbiselerime çiziyordum “yasaktın” bana küçükken kırmızılı yeşilliydin annemden gizliydin
kiraz ağaclarından düşüyordum sana gelmek için ve sana kirazlar saklıyordum yastığımın altında hayallerimin yenilmez kahramanıydın üşüdüğümde elllerimi tutuyordun çocuk ayaklarımı koşturuyordun küstügümde saçlarımı okşuyordun
Sen
o zaman nazımdan anlıyordun Oysa simdi söylesem küsüyorsun!! Bir daha konuşmayalım bunları diyorsun
Sen içimdeki zehir kirazların bana intikamısın sen ben içinde balık yıllardır denizlerindeyim ısrarımın ve rezaleti çocukça düşlerimin " Oysa elin elime degmedi asla Dokunmadım doyasıya Sesini hiç duymadım unutasıya Hayalini bir resimde görmüştüm o zaman küçük Kiraz kurdu Nisan delisiydim
Ben
iste…
seni öylesine sevmiştim Simdi sana elveda planları yapıyorum aslında Gemileri batmış bir sahilden Çocukça düşlerimin bittigi yerdesin mevsimleri küsmüş hangi şehirdesin
kadehlerin iç iç dolmaz .........................................................
Bir kızılca yanarda kiraz Ne kuş ne böcek konanı olmaz
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kahır şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kahır şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir kızılca yanarda kiraz Ne kuş ne böcek konanı olmaz ------------------Ama sayfaya bir uğurböceği konmuş ve pek de yakışmış. Tebrikler gönülden, var olun emeğinize yüreğinize sağlık.
seni öylesine sevmiştim o zaman Simdi sana elveda planları yapıyorum aslında Gemileri batmış bir sahilden Ben işte öylesine sevmiştim Çocukça düşlerimin bittigi yerdesin
Aşkın sendeki yansımalarıydı beni çeken.KUTSAL SEVGİMDİ..
Tüm bencilliğimle,tüm benliğimle sevdim seni....Ben seni kavuşmak için değil,kavuşmayı özlemek...özledikçe yanmak,yandıkça çoğalmak için sevdim.. Seni,sensizde sevebiliyorum.... Sözlerim kaldı duvağı açılmamış,acılarım kaldı şimdi bana gün görmemiş..
Tenle değil, yürekle sevmişim,,,Tenlerin değil YÜREKLERİN SEVİŞMESİYDİ SEVGİM...
Hiç dokunmadığım,dokunmayacağım......Yangınların geçtiği bir sevişti...Tek ruh iki ayrı bedene bölündü... NERDESİN? sormayacağım...Yolun açık olsun şiir gözlüm,yosun kokulum....Ben dediğim SEN olmuşken...Seni ,SENSİZDE severim... Büyütüyorum sensizde,SENİ...Senli kelimelerimle,senli düşlerimle.
Yüreğinden içtiğim,adsız...tanımsız....kelimelerin,kokuların sinmişken benliğime...Sesim sana gelmesede..sesin bana gelmesede...
O bildiğin yerdesin...En derinlerimde,soluklarımda ve kelimelerin bittiği yerdesin. Düşlerimdesin.. Düşlerim uyuyor şimdi,Maviyle koyunkoyuna... SENİ,SENSİZDE SEVEBİLİYORUM...."
Akıcı ve güzel bir serbest nesir şiiri okuduk.Şairi kutlarım.(Küstüğümde saçlarımı okşuyordundun.)Dun un birini silin.Başarılar dilerim Yunus diyarından selamlar.
Ne kuş
ne böcek
konanı olmaz ------------------Ama sayfaya bir uğurböceği konmuş ve pek de yakışmış.
Tebrikler gönülden, var olun emeğinize yüreğinize sağlık.