zemheride açan çiçek, halden anlamazlığın benden mi? bende midir her türlü aymazlığın usaresi? dudağımın kenarındaki uçuk, irinini dökemeyen çıban, ayrık otları… ve yaban duruşu bir yetimin…
sebebi ben miyim ?..
ben miyim sebebi, uçamayan uçurtma ! rüzgarsızlığının. yazmalara yetmeyen kağıt, ve en ağır hüzzam şarkılara eş değer ağıt… kırılan kalem yıkılan kal’e/m dik duramayışın da mı benden ?
siyahın içindeki mai ! kara sevdalara gark oluşun benden mi? yele verip aklını ve aşkını göğsünden çıkarıp elinde tutan sevgili ! kanatsızlığın benden mi?..
gün ışığına hasret kalışınız benden mi, gönlümün en ücra köşelerinde boy veren nefsi duygularım? kalbime sığdıramadığım kutsal a ş k ı m ! yurtsuzluğun benden mi?
ben ki; tüm a’raz fiiller müsebbibi !
şayet böyle ise düşüncen ey sevgili ! hani der ya masalda;
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
faili meçhul şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
faili meçhul şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
/ durup durup düşünüyorum ve hayra yoramıyorum bir türlü düşlerimi .../
ve çıkılamayan her problemin sonunda kendimi yırtmaya başlıyorum tüm aşklar/aşıklar gibi...
ara/da bırakma beni… bul da, bırakma beni…
kendim için...aşk için...ama en çok kendin için... tek başına çözülmüyor bu problem... anladım... ben silince çıkmıyor dudaklarımın kenarındaki kanım ellerini bekliyor...
o ooooo nasıl bir şiirdi bu baştan sona şiir........
sevgili Berceste hiç kımıldamadan, gözümü de kırpmadan okudum nasıl güzel bağlamışsın sonu ve gerçekten içeriği itibari ile böyle bir şiir okumadım bugüne dek / çok farklı idi sorular, sebepler nefisti...
çok çok beğendim.......kalemin daim olsun.... şairsin, şiir yazıyorsun işte.........
değerli bir dost kalemden böylesi bir beğeniyi almak onur verici gerçekten... birşeyler yapabilmenin,yazabilmenin, hissedip,hissedirebilmenin mutluluğudur , duygularım şu an. çok çok teşekkür ederim sevgili Kalimera... sevgilerimle...
uykulara akan uykusuzluk, bıkınlık yaratan hayal ve bitmez zaman kırılganlığı. kalıp bir başına duyguyu karmaşık eyleyen can sıkıntısına su veren gözler. ve öylece bitmeyen şiir öncesi hepsi çağrılan sevgili...
ben miyim sebebi, uçamayan uçurtma ! rüzgarsızlığının. yazmalara yetmeyen kağıt, ve en ağır hüzzam şarkılara eş değer ağıt… kırılan kalem ==========================
Sevdalı bir yüreğin ruh alemi düşleriydi, Severken sevilirken hep ikinci kişi eşleriydi..
-Değerli Şairem, Harika bir şiir okudum kaleminizden .. Selamlar Saygılar ...
Fail meçhul olsada fiili malum yaşananların.Harika kelimesinin bile yetersiz kaldığı bir şiir kutluyorum.Son yıllarda okuduğum en güzel serbest şiirdi.Tebrikler....
Fail-i meçhul kalışlardan "a/raz"a ne çok "şey" var şiirde... Yüklenirken bütün vebalini aşkın omuzlarına, kanayan bir yüreğin emdiği kanı henüz kurumamıştır dudağında... Dünyanın bütün günahlarının sorumlusu ben miyim demenin siteminde... Kim böyle bir yükü şaire yüklemiş ola ki?
"siyahın içindeki mai ! kara sevdalara gark oluşun benden mi? yele verip aklını ve aşkını göğsünden çıkarıp elinde tutan sevgili ! kanatsızlığın benden mi?.. "
belki sadece bu kadardır vebali... Gerisini yüklemek hiç adil olmazdı zira. Arafta bekleşen yürekten bu çıkış çağrısını gecelerin içinden ol yar duyar mı ola?
Muhteşem bir şiirdi... Günün en güzel şiiri belki. Kutluyorum kalemi. Selam ve sevgilerimle...
/ durup durup düşünüyorum
ve hayra yoramıyorum bir türlü düşlerimi .../
ve çıkılamayan her problemin sonunda kendimi yırtmaya başlıyorum tüm aşklar/aşıklar gibi...
ara/da bırakma beni…
bul da,
bırakma beni…
kendim için...aşk için...ama en çok kendin için...
tek başına çözülmüyor bu problem... anladım...
ben silince çıkmıyor dudaklarımın kenarındaki kanım
ellerini bekliyor...