Söylenmemiş sözler olurdu bazen edilmemiş küfür kırpıntıları inadına ruhsuzluğa tapınırdı bir deli gönül
oysa kaç vakit süpürürdü inancın doruğunu kimseler bilmez ve habersiz olurdu ruh ölümleri
aşkın ve korkunun tünelinden geçerken ellerime çığlık çaputları bağlayan ben tuz doğuran omuzlarında ölmek istedim bıçak bile ant içmişken tenimi kanatmamaya sararan kucak dolusu çiçeklerime kuşlar dadandı kırıp geçirdiler misk dağıtan ellerimi
uyurdu su/ uyurdu gözlerinde esrik zaman bir kuşluk senfonisiyken yüzündeki milat
içimde hangi yaraya söz etsem çıban ağzına oturmuş mermiler dil uzatır sesimin titreyen yalnızlığına...
sağanağımdır dudağında birikmiş sözcükler tutanağımdır kimsesizliğime biçilmiş bugünüm yarınım yeşil bir çekirge çırpınışı ve acının öteki adında sefil kalmış örgütlü yaşantılarım ...
söz bazen esaret bazen içi boş bir umut ve herkesin farklı anlamlar yüklediği en eski anlatıdır aşk yaşadığımıza pişmanızdır lâkin söylediğimizle kalırız bazen göğsümüzde ölürken sevgili...
hatıralar ne kadar da beceriksiz ve ne kadar da eseflidir unutmak adına ‘sen dili’yle söylenirken içimdeki ‘ben dili’ izlerini siliyoruz yavaş ve acımasız aramızdaki aşk dillerinin…
yazık ki birlikte yaptığımız en son şeydir bu ve en acı hatıra yaşanmıştır artık…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Kuşluk Senfonisi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Kuşluk Senfonisi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hayat koşaradım sevgili... içinde ölümden sonrası bizim ölüme eş kılma beni sensiz kirlenirim....
ahh be Nevzat....nasıl özlemişim inan kalemini..şiirinde durmak..satırlarda kaybolmak..nefesimi tutarak, yeniden yeniden başa sarmak...her defasında dolu gidiyorum bu sayfadan...kendimi ve şiir gücümü besleyerek...
teşekkürler orada olduğun için..teşekkürler paylaşım adına...
yazan yüreginizi ve emeginizi kutluyorum...sevgiyle...