Beni kendimden ayırma ya Rabbim! Verdiğin her dert benim içindir. Bu saatte içimden seslenen kim? Bu ürpertici ses kimindir?
Gönlümün asumanı senin hanende tekindir.
Beni kendimden ayırma ya Rabbim! İçimdeki şeytanı sustur. Başım, vücudum ve kalbim, Yalnız yalnız sana mahsustur.
Gölgemi taşımaktan acizim beni kudretinle coştur.
Beni kendimden ayırma ya Rabbim! Yüreğim donmasın, sevginle ısıt. Senle başlasın hep güne dilim, Işığını alnımda harlayarak hep taşıt.
Canlı kukla olamam gönlümü ferah feza ışıt.
Beni kendimden ayırma ya Rabbim! Rotamı düz bir çizgide hallendir. Doğrular sel sebil. Yanlışları hissetmesin içim, Rahmet yağmurlarında ruhumu çimdir.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Beni kendimden ayırma ya Rabbim! İçimdeki şeytanı sustur. Başım, vücudum ve kalbim, Yalnız yalnız sana mahsustur. ................Hiç unutturmasın bize KENDİSİNİ inş hemşerim...Bizi bir an bile bize bırakmasın,çok aciziz...Tebrikler...ESRA
Şiirlerinizi beğeniyle okuyorum bu da onlardan birisi ve tek kelimeyle mükemmel gönlünüz dert görmesin bu güzel dizelere ben de amin diyorum Rabbim hepimizin yar ve yardımcısı olsun,yüreğinizden sevinç yüzünüzden tebessüm hiç eksilmesin,Mevlama emanetsiniz hayırlı Ramazanlar olsun selam sevgi ve dua ile...
Yüreğim donmasın, sevginle ısıt.
Senle başlasın hep güne dilim,
Işığını alnımda harlayarak hep taşıt.
--------------
çok anlamlı güzel bir şiirdi dökülen usta kaleminizden mısralarınıza
ellerinize sağlık anmin diyorum gönülden:)