(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
E Y O Ğ U L şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
E Y O Ğ U L şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
VARSIN EN BÜYÜK SUÇLARI SEVMEK OLSUN GÜZEL KUZULARIMIZIN , VARSIN DELİ DELİ ÇAĞLASINLAR ASİ BİR IRMAK GİBİ ONLARIN SUÇU SEVMEK OLSUN YASEMİN MÜEBBETLERE RAZI.............. İSA SI )))) SABAHIMA DOĞAN GÜNEŞTİ GÜZEL MISRALARIN ,SICACIK İLK IŞIKLAR KUTLARIM .............. SEVGİLER BU DELİ YÜREKLİ SEVDA MİLİTANI GİDER BİR MAVİ BULUT BIRAKTIM SAYFANA, VE YASEMİN ÇİÇEKLERİ SOLDURMA NAZLIDIR ,DELİDİR, BELKİ DE YETİM ÖKSÜZDÜR, AMA TEK SUÇU SEVER HEMDE KARŞILIKSIZ, ÇIKARSIZ YALANSIZ........ CİCİ BAK OLURMU ONLARA SAKIN SOLDURMA.............SEVGİLER.............
çok teşekkürler delisi yüreğine sağlık evet bütün insanların tek suçu sevmek olsun bizler aslında birer sevgi yoksulllarıyız sevgiyle kal sevgisiz kalma
çok teşekkürler yüreğinize sağlık çocuklarımıza layık olmaya çalışıyoruz kuşlar döndüklerinde konacak bir dal bulabilsinler diyedir aşk dediğimiz sevgiler saygılar umutla kalın
VARSIN DELİ DELİ ÇAĞLASINLAR ASİ BİR IRMAK GİBİ
ONLARIN SUÇU SEVMEK OLSUN YASEMİN MÜEBBETLERE RAZI..............
İSA SI ))))
SABAHIMA DOĞAN GÜNEŞTİ GÜZEL MISRALARIN ,SICACIK İLK IŞIKLAR KUTLARIM ..............
SEVGİLER BU DELİ YÜREKLİ SEVDA MİLİTANI GİDER BİR MAVİ BULUT BIRAKTIM SAYFANA,
VE YASEMİN ÇİÇEKLERİ SOLDURMA NAZLIDIR ,DELİDİR, BELKİ DE YETİM ÖKSÜZDÜR,
AMA TEK SUÇU SEVER HEMDE KARŞILIKSIZ, ÇIKARSIZ YALANSIZ........
CİCİ BAK OLURMU ONLARA SAKIN SOLDURMA.............SEVGİLER.............