Ben kimim neyim diye hiç sorma. Yüreğindeki sevgin kadardır büyüklüğün Umutların kadar genç Hüsranların kadardır yalnızlığın…
Az ya da çok; Mutlulukların kadardır tüm ömrün Dostlukların kadardır zenginliğin Güldürdüğün yüzlerde gördüğün kadar mutluluğun… Aklın , sağlığın ise en büyük nimetin….
Alın terin kadardır aşın. Tecrübelerin kadardır yaşın. Değer verdiğin kadar kıymetlisin. Sevdiğin kadar bilinirsin. Hayatın sunduğu acılar kadar ezilirsin. Kendini bildiğin ölçüde sezilirsin. Katlanabildiğin ölçüde güçlüsün…
Gözün gördüğü kadardır, güzelliğin Karşındakinin anlayışı kadardır, anlatabildiğin Yaşadığın kadardır zahmetin, Sevapların kadardır götürebildiğin. Yıktığın gönüller boynunda vebalin. Verebildiğin ölçüdedir senin iyiliğin. Deryalar senin olsa da, içebildiğin kadar nasibin…
Bilmem daha ne kadar var zamanım. Belki bir nefes , belki yıllar kimbilir. İsteyip yapamadıklarıma yanarım.. Bir iyilik yapabildimse Bir gönülde yer edebildimse Bir derde çare olabildimse.. İnanın benim hayattaki tek karım…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KİMİM DERSEN ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KİMİM DERSEN ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her dizeniz ayrı,ayrı ders veriyordu.Gönül erbabı derler ya işte siz gönül erbabsınız.Sevgi,insana değer verme,tüm canlıları sevme....Sevgi felsefesi ile hayata bakıyorsunuz.Mükemmel duygulara sahip yüreğinizi,dizelerle harika bir anlatımla ifade etmişsiniz.Yararlı olabilmek,çareler bulabilmek,hayata bu açıdan bakabilmek.Her insanda olması gereken vasıflar ve özellikler.Fakat günümüzde çok nadir,denizde pirinç tanesi kadar.Tebrik ederim,tek kelimeyle harikaydınız.Sevgilerimle.Puanım elbette ki tam.
Bilmem daha ne kadar var zamanım. Belki bir nefes , belki yıllar kimbilir. İsteyip yapamadıklarıma yanarım.. Bir iyilik yapabildimse Bir gönülde yer edebildimse Bir derde çare olabildimse.. İnanın benim hayattaki tek karım…
Çok güzel öğretilerin olduğu adete hayat dersi veren dizelerdi...Kutlarım şairim.Saygı ve selamlar..
"Bilmem daha ne kadar var zamanım. Belki bir nefes , belki yıllar kimbilir. İsteyip yapamadıklarıma yanarım.. Bir iyilik yapabildimse Bir gönülde yer edebildimse Bir derde çare olabildimse.. İnanın benim hayattaki tek karım…"
Ahh ne kadar doğru canım arkadaşım, bir iyilik yapabildikse, bir çare olabildikse, ne mutlu ne mutlu bize...
Çok güzel ışık tutan dizelerdi. Güzel ve duyarlı yüreğinden öpüyorum arkadaşım.
Bilmem daha ne kadar var zamanım. Belki bir nefes , belki yıllar kimbilir. İsteyip yapamadıklarıma yanarım.. Bir iyilik yapabildimse Bir gönülde yer edebildimse Bir derde çare olabildimse.. İnanın benim hayattaki tek karım… Çok anlamlı harika bir şiir...
kefenin cebi yok demisler cok dogru bir söz ne para ne pul götürebilecegiz ebediyete giderken yaptiklarimiz yanimiza kar kalacak ne ekersen onu bicersin misali ebediyete giderken götürebileceklerimiz ,,,hayat hakkinda bir yerde bir yazi okumustum aklimda kaldigi kadarini seninle paylasmak istedim....
hayat namazsiz ezanla ezansiz namaz arasi kadar dir diyordu yazida,, yani dogariz namazsiz ezan okurlar kulagimiza ölüm dene gercekle karsilasincada ezansiz kilinir namazimiz,,,,,, saygilar slmlar sevgiler kucak kucak,,,,,,
allah razı olsun böyle bir intibaam varsa ne mutlu bana sizlerde iyi ki varsınız.çok öptüm funda ve inan çok duygulandım sizler çok güzel insanlarsınız güzel bakıp güzel gören dostum..sevgiler kucak dolusu
iki elim kanda da olsa yazmaya calisirim sana okadar güzelki siirlerin site acik sabah aciyorum is yaparken arada bakiyorum ama senin sayfana ugramadan yapamiyorum huzur veren bir sayfan var eksik olma canim iyiki varsin görüsmek üzere sevgilerimlesin,,,,,,
çok teşekkürler funda hani iki ayağı bir papuçta durumunda bile bana yazmışsın ya hakkını helal et arkadaşım .sağol varol...hayırlı yolculuklar tekrardan sevgiler kucak dolusu izmir bekliyor seni...
Bilmem daha ne kadar var zamanım. Belki bir nefes , belki yıllar kimbilir. İsteyip yapamadıklarıma yanarım.. Bir iyilik yapabildimse Bir gönülde yer edebildimse Bir derde çare olabildimse.. İnanın benim hayattaki tek karım…
HAYAT SİZ PLANLAR YAPARKEN GEÇEN ZAMANDIR….. _____
Çok anlamlı yüreğinin en güzel yerinden dökülen inciler, hayat hepimizi bir ayrı yoğuruyor,
Bir bilge şairenin yüreğinden süzülen inci taneleriyle gözleri bileylemek ne güzel.okullarda ders kitaplarında gelecek nesillere okutulması gereken ders niteliğinde dizelerdi.şairine yakışmış...selamlar,saygılar..
İnsanın hayatında iki feci olay vardır:Biri insanın çok istediğini elde edememesi;diğeri de etmesidir.Güzel bir didaktik şiir örneği .Yüreğinize sağlık.Saygılarımla...
haklı olabilirsin .istediğini elde etmek,yada edememek ikiside feci demişsiniz kişiye göre değişir bence ...neyse değerli yorumuna çok teşekkürler saygılar sevgiler
Bilmem daha ne kadar var zamanım. Belki bir nefes , belki yıllar kimbilir. İsteyip yapamadıklarıma yanarım.. Bir iyilik yapabildimse Bir gönülde yer edebildimse Bir derde çare olabildimse.. İnanın benim hayattaki tek karım…
Değerli hocam harika bir şiirdi. Yüreğinize emeğinize sağlık. Şiirden öte gerceğimizi görmek için elimize verilen bir aynaydı muhteşem dizeleriniz. Sorgulamak yaşarken hayatı hayatın içinde ve kendi içimizdeki yerimizi hatta kimliğimizi durşumuzu tek kelimeyle değerli hocamın kalemine değerli kişiliğine yakışan harika dizeler için sonsuz teşekkurler. Sevgiler saygılar niyazlar değerli ve asil yüreğe.
saygı selamlar her daim...