(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÖYLENMEMİŞ SÖZLERİN SANCILARI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÖYLENMEMİŞ SÖZLERİN SANCILARI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
değil mi ki, aslında bir dilim ayrılık bir kadeh yalnızlık alabildiğince gözyaşı tarifiyle yoğrulmuş zifaf gecesi heyecanıyla başlayan aşk rüyası...
gitsin sancıları dilimde söylenmemiş sözcüklerin çiğnendikçe birer birer acıları ve gözbebeklerinde büyürken anlamı. benden attığı her adımda aşk gitsin biraz daha uzağa... Yüreğinize sağlık saygı ve sevgilerimle hayırlı kandiller
sözcüklerin sancısı...kalp el verdiği müddetce devam ediyor, kalp ki incinmekte istiyor fütursuz ama hak ettiğini de saklıyor...kırışık yolları aşkın bilinemiyor ve söz konusu aşksa dil yetersiz kalıyor can acıtırcasına...geriye ne kalıyor... tebrikler...
Peki o çığlıklar nasıl bir ses verecekk i sözcüklerin sancısı dinecek. Üstelik söylenmemişken daha. Ya da daha söylenmeyen sözcüklermi o çığlıkta dillenecek acaba? Güzeldi. Selam ve saygılarımla.
bu tatil günlerinde bir tasvir dünyasında yüzmek için bu sayfa ideal.söylenmemiş sözcükleri söyleyivermişsin çığıl .bizim içimizde kalan sözler değil mi bizi kahreden bin düşün bir konuş derken dertlere salanlar düşünsünler . sevdiğini söyleyebilmek bile dert bu ülkede ..sen söyle çığıl.uzak zamanlı sözcüklerin yaşamımıızda yeri olmasın.şiirin bitmesin .duygularınla yıkandım .yüreğim arındı.varolasın.
selma dönmez tarafından 7/14/2009 7:28:19 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ahh... Ahhh.. bu çok güzel benzetmelerle bezenmiş serbest şiiri, serbest şiir yazdığını zanneden bazı arkadaşlar da okusa. Serbest şiir nasıl yazılırmış görseler. Dahası şiir nasıl yazılırmış görseler. Gönlünüze sağlık.
"ihtiraslara bulanmış kalp ısınmayı beceremezken tek bir güneşle ve ağladıkça kendine keder ihanetin sürmelenmiş gözlerinde çıkmayan sesimin peşine düşer bir şarkı nakaratında ecel..."
Söylenmemiş sözler söylendiğinde sancılar dinecek..Evet çok güzeldi Sevgili Çığıl, Kutlarım şiirin yüreğini...
bir dilim ayrılık bir dilim yalnızlık alabildiğince gözyaşı tarifiyle yoğrulmuş aşk zifaf gecesi heyecanıdır başladığında rüya...
ihtiraslara bulanmış kalp yetinmeyi beceremezken tek bir güneşle ve ağladıkça kendine keder ihanetin sürmelenmiş gözlerinde çıkmayan sesimin peşine düşer bir şarkı nakaratında ecel... *************************** susmuşluk her acının her kavganın ardından duyulan o derin susku... fırtına öncesi karanlık gibi gerilmeye başlayan yay birazdan boşalacak ve tetik düşecek gibi susmuşluk yeni bir isyanın başlangıcı bilinsede ayrılıkla yalnızlığın kısa bir valsı... geçici bir an ama yan etkileri yıllar sürecek derin bir bekleme zamanı... ecelle bile restleşme... güzel şiirdi Çığıl...sevgiler saygılar
Söylenebilmiş sözlerin acısı başka söylenemeiş seyler başka insan da buruklu bırakır ince debir hüzün söylmeli insan zaman varken söyleye bilmeli hissettiklerini
Kutlarım söylenmemiş saklı kalan şeyler anlatan bu şiiri yazan yüregi
ancak o zaman söylenmemiş sözcüklerin sancısı dinecek...______amin mi desem...yoksa, duyulmayan sözylenmeyen, söylenemeyenler gizlendikleri yerde kalsın mı desem... bilemedim çığılım...
aslında
bir dilim ayrılık
bir kadeh yalnızlık
alabildiğince gözyaşı
tarifiyle yoğrulmuş
zifaf gecesi heyecanıyla
başlayan aşk rüyası...
gitsin sancıları
dilimde söylenmemiş sözcüklerin
çiğnendikçe birer birer acıları
ve gözbebeklerinde büyürken anlamı.
benden attığı her adımda aşk
gitsin biraz daha uzağa...
Yüreğinize sağlık saygı ve sevgilerimle hayırlı kandiller