"KİMDE ÇIKARIN VARSA , ONUN DÜMEN SUYUNA GİDERSİN" "DÖNER TAŞIN,ÖTER KUŞUN YOK" AMA, "KENDİNE DEV AYNASINDA BAKARSIN." "İKİ DİRHEM BİR ÇEKİRDEK "GİYİNDİN Mİ; "KÜÇÜK DAĞLARI BEN YARATTIM "EDASINDASIN.
HOP, DUR DERLER ADAMA, ŞÖYLE OTUR BİR DİNLE; İNSANLIĞI SORARSAN, "DEVEDE KULAK" KALIR SENDE…
CEBİNDE PARAN,ALTINDA ARABAN YERİNDEDİR FİYAKAN. DALKAVUKTAN OLUR MU HİÇ ADAM. YOK OLMAZ ARTIK, SENİNLE BİR DAVAM.
"DOSTLAR ALIŞVERİŞTE GÖRSÜN" ZİHNİYETİ İLE YAŞADIN. KUZU POSTUNA BÜRÜNEN KURTTAN YOKTU FARKIN "DEKLABAZLIĞI",DIRDIRI KENDİNE FELSEFE YAPTIN.. "ELİN İYİSİ,EVİN DELİSİ;" HİÇ ÜŞENMEDİN SAMAN ALTINDAN SU YÜRÜTTÜN. SIKIŞTIĞIN YERDE TİMSAH GÖZYAŞLARI DÖKTÜN.. BU KADAR DALAVERE,BU KADAR HİLE, HERKESİN HARCI DEĞİL, BÖYLE BİLİNE…
KİM NE DERSE DESİN, SEN "BURNUNUN DİKİNE" GİTTİN İKİ İKİ DÖRT ETSEDE,SEN HEP İTİRAZ ETTİN. DELİ DESEM DELİ DEĞİLSİN AKILLI DESEM HİÇ DEĞİLSİN. BİR GÜN DEVRANIN BİTECEK SEN DE ÖLECEKSİN. YOKSA DÜNYAYA KAZIK MI ÇAKMAK NİYETİN? DOĞRUYU SÖYLEDİM "DOKUZ KÖYDEN KOVULDUM". SIKMAYIN CANINIZI DOSTLAR ONUNCU KÖYE MUHTAR OLDUM..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
D/eLİ DEYİMLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
D/eLİ DEYİMLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
KİM NE DERSE DESİN, SEN BURNUNUN DİKİNE GİTTİN İKİ İKİ DÖRT ETSEDE,SEN HEP İTİRAZ ETTİN. DELİ DESEM DELİ DEĞİLSİN AKILLI DESEM HİÇ DEĞİLSİN. BİR GÜN DEVRANIN BİTECEK SEN DE ÖLECEKSİN. YOKSA DÜNYAYA KAZIK MI ÇAKMAK NİYETİN? DOĞRUYU SÖYLEDİM DOKUZ KÖYDEN KOVULDUM. SIKMAYIN CANINIZI DOSTLAR ONUNCU KÖYE MUHTAR OLDUM..
Harikaydı dizeleriniz .Saygı selamlar. Kandiliniz mubarek olsun.
ne insanlar gördüm üstünde elbisesi yok ne elbiseler gördüm icinde insan yok diye bir söz vardi yada böyle bi sey ,,,o kadar cokki cevremizde siirinizde anlattiginiz tiplerden hic yabanci degil anlattiginiz her kimse,,,, yüreginize emeginize size saygilar sevgiler kucak kucak ,,muhtar oldugunuz köye yakinda bende aza olarak gelirim;))))) slmlar duaile,,,,KANDILINIZ MUBAREK OLSUN,,,
Şiir çok anlam ifade etmiş benimde bir huyum var şiirde kendimden birşeyler bulunca anılara doğru götürüyor. Bu anlamda bu şiir tamamen benim karşı kutubum olmuş. Kendimden bir şeyler yoktu ama o bahsettiklerinizden çevremde çoktu onlarla savaşmaktayım. Sevgi saygı ve selam ile.
Çevremizde var ifade ettğiniz gibi insanlar.Ayakları bir türlü yere basamayan,kompleksli insanlar derim ben öyle insanlara.Saf gibi görünürler,fakat saman altından su yürütürler.Böyle insanların dostluklarına bile güven olmaz,çünkü çıkar peşindedirler.Oysa dünya fani,ölüm var,bu gerçeği hiç düşünmezler.Dünya kadar malı olsa neyleyim,serde insanlık olmadıktan sonra.İnsan çalışır,çabalar mal,mülk edinir,lakin insan olmak çok değerlidir.Yine ustaca işlenmiş,harika dizeler.Kutlarım tüm içten duygularımla.Puanım yine tam,sevgilerimle.
o kadar güzel ve ustaca seçilmişki kelimeler kimsenin aklına gelmez böyle söylemler ben başka bir yey söylemem sadece ustam tebrikler ******************************************************************* selam ve saygılar hocam hoş ve mutlu kalınız sağlıcakla
DOSTLAR ALIŞVERİŞTE GÖRSÜN ZİHNİYETİ İLE YAŞADIN. KUZU POSTUNA BÜRÜNEN KURTTAN YOKTU FARKIN DEKLABAZLIĞI,DIRDIRI KENDİNE FELSEFE YAPTIN.. ELİN İYİSİ,EVİN DELİSİ; HİÇ ÜŞENMEDİN SAMAN ALTINDAN SU YÜRÜTTÜN. SIKIŞTIĞIN YERDE TİMSAH GÖZYAŞLARI DÖKTÜN.. BU KADAR DALAVERE,BU KADAR HİLE, HERKESİN HARCI DEĞİL, BÖYLE BİLİNE ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Yazan kalemini ve yüreğini kutluyorum saygılar
güzel şiirinde makamını da kutlarım sevindim
sağlıcakla kalın