(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli yorum için en derin teşekkürlerimle...Sizden bu övgüyü almak önemli benim için/tekrar teşekkürler değerli şair... Şiirle kalın en içinden çıkılmaz zamanlarda bile... Şiir sihirli bir kapıdır çünkü...
şimdi izlerini getir en eski zamanların rüzgâra üç beş kuruş tutuştur şimdi özlemek tuz acılığında ısırılan dudaklara lavanta tadında mevsimler yamalamaktır
Ne demek sevgili Sevgi... Hiçbir şey yazmasan dahi beğenini bilmek bile yeter... Benim için önemli olan senin gibi usta kalemlerin takdirini kazanmak, kabul görmek...Şiir olarak kabul görmesi yazdıklarımın...
Sanırım bir süre ara vereceğim siteye şiir eklemeye...İki ay falan sanırım... Bir iki şiir daha ekleyip çekileceğim...
Değerli yorumun için sonsuz teşekkürler... İyi ki varsın...
uzatmıyorum kutluyorum sadece bir şiire katkı sunamamaklığım o şiiri çok beğenmişliğimden geliyor ve şair susturuyor her duygumu kendi içimde /var olun, kutladım gönlünüzün dem tuttuğu güzelliği/
alıp gitsen de artık yaşantılarımızı neye yarar/ sözü geçmez eski inatlaşmaların .... Çok güzel.Şiir yerine yakışmış.Kutluyorum kalemi. Selam ve saygılarımla.
Ablam...senden bunları duymak sıradışı bir şey benim için...Şiirlerimdeki başarının ölçüsü senin yorumlarından da geçiyor. Sen bu ve buna benzer yorumlar yaptığında tamam olmuş diyorum ve rahatlıyorum. İyi ki varsın... SAYGI VE SEVGİLERİMLE...
nevzatın imgeleri..her okuduğumda şaşırma diyorum..buna hazır ol..kınalarını silen gelin esrimesiymiş gece...hüzün yıkanabilirmiş..yıkıldık dediğimiz anda bizi ayağa fırlatan zulamızda bir güçlü yan saklarmışız..
sevgili Çoker, yorumunuzu okumaya başladığımda tepki cümlelerinin geldiğini düşündüm.Sonra şiiri beğendiğinizi anladım. Siz bu sitedeki en değerli şairlerden birisiniz ve sizden bunları duymak çok ama çok güzel...SONSUZ TEŞEKKÜRLER... Saygı ve sevgilerimle...
tılsımı dağılacak aramızdaki şeyin
sarıl bana zulandaki en güçlü yanınla
aşk inadına sarılmaktır bilinmezliğe
tebrikler..çok güzeldi..sagygılar...