(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bilinmese o ne yapılacaklar düşer mi hiç şiir deftere...
yine şiirdi..yine özlemdi buram buram...
bilirim sevgili nevzat..gecikilmiş bir yorum ama...lütfen mazur gör arkadaşım...bu ara kelimeler bana küs mü ne...yorum fukaralığı çekmekteyim...lakin çok kez gittim geldim şiire... her ne kadar fukara olsamda bu ara paylaştım arkadaşım demek istedim geç de olsa...:)))
şiire bir kaç kez gidip gelmek...sanırım beğeniden olsa gerek...:)))) şiiri çözmeden çıkmam sayfadan...eğer çözemediysem de sanırım o şire tekrar gitmem...:))) farklı frekansların şiiri yorar beni.. fakat senin şiirleri paylaşmak keyif benim için...yorulmanın aksine dinlendiğim bir sayfa...
Ne demek sevgili SEVGİ, sen ne yazarsan yaz kabul...Şiirlerimi takibin bile yeter bana... Benim için yazdığım bütünün şiir değerine sahip olması çok önemli. Okuyucuya lezzet vermesi ve bir iki yerde takılıp düşünmesi gereklidir şiirde.Bunu başarabilmek istiyorum her daim ve umarım başarıyorumdur.
Sevgili arkadaşım(biraz geç dedim ama:))) şair kimliğinin şiirlerime göz ucuyla bakması bile yeter bana...Bir kaç kez gidip gelmen umarım şiirin yorucu ya da kapalı gelmesinden değildir?
Kendine iyi bak arkadaşım...Yorum için ve desteğin için sonsuz teşekkkürlerimle...
Sen ey şu an’ımın farkına varmaz uslanmaz us tuzaklarına tutulan sus pus olmalarımın suçlusu!________gecemin son şiiri oldun...şu andan itibaren kendimi de dahil okumam...
çok iyiydi nevzat...en iyilerinden biri bu şiirin... sevgi selam ile...aşk daim olsun...cg
yine şiirdi..yine özlemdi buram buram...
bilirim sevgili nevzat..gecikilmiş bir yorum ama...lütfen mazur gör arkadaşım...bu ara kelimeler bana küs mü ne...yorum fukaralığı çekmekteyim...lakin çok kez gittim geldim şiire...
her ne kadar fukara olsamda bu ara paylaştım arkadaşım demek istedim geç de olsa...:)))
bilirsin...şiirlerinin takipçisiyim...ve severek paylaşmaktayım...
kutluyorum yüreği.....sevgilerimle........
(bu seferlik böyle...biliyorum olmadı ama...)))...)