Yıllar önce hayat denizinde çıktım yola, Pusulam kayboldu hükümsüzdür. Yanıma aldığım birkaç parça, Umutlarım yitik hükümsüzdür…
Valizimde kilitli kaldı neşem Hüzünler ile dolu cebim Uzattım ama, tutmuyor elim Geçmişim kayıp hükümsüzdür…
Elime aldığım çiçekler soldu. Ağlayan gözlerim kurudu. Yanımda yoldaş olan sadece yalnızlığım. Ellere güvenim kayboldu, hükümsüzdür…
Gökkuşağının renklerini taşırdım. Başıma çiçekten taçlar takardım. Ben feleğe bir de çelme takardım. Dost sandıklarım kayıp hükümsüzdür…
Hüküm nedir bilemem Yaradan ne yazmış cevap veremem. Kimselere boyun eğemem. Doğrularım var olsun benimle, Yanlışlarım kayboldu, hükümsüzdür….
Perihan Tunçok (ESMİZE)
DOSTLARDAN EKLENENLER: Şiirler yazmışsın hükümsüz diye Didinip durmuşsun talihnen niye, Bir daha denksizi koyma sineye, Umutsuzluğa salınan sözler hükümsüzdür (.birisi)
Aslı var, kendi yok bir suretim astım sessiz duvarlara, kimseyim kimseler kalmadı etrafımda, gidenler hükümsüz, kalanlar benimdir (Kalimera)
yüregimi koydum sevda yoluna can veririm sevdigim dost ugruna umutla bakarim hep yarinlara mutluluk bizim olsun acilar hükümsüzdür.......8SEN BENSİZ BEN SENSİZ)
Feleğin çemberi geçti boynuma Yıllarca didindim de çıkaramadım Ben kendimi hep akıllı sandım ama Ellerde neler gizli gördüm anladım Ben aklımı yitirdim hükümsüzdür. g.öz
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HÜKÜMSÜZDÜR!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HÜKÜMSÜZDÜR!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
* * * Gökkuşağının renklerini taşırdım. Başıma çiçekten taçlar takardım. Ben feleğe bir de çelme takardım. Dost sandıklarım kayıp hükümsüzdür…
Hüküm nedir bilemem Yaradan ne yazmış cevap veremem. Kimselere boyun eğemem. Doğrularım var olsun benimle, Yanlışlarım kayboldu, hükümsüzdür….
Çok güzeldi, yüreğine sağlık hemşerim, gönülden kutlarım. Sağlıkla, sevgiyle, sevdiklerinle kal yaşamda dilerim.
Şiir ve dostluk adına sevgiler, saygılarımla
* * * Feleğin çemberi geçti boynuma Yıllarca didindim de çıkaramadım Ben kendimi hep akıllı sandım ama Ellerde neler gizli gördüm anladım Ben aklımı yitirdim hükümsüzdür. g.öz
Şaire hanımefendiden, gururlu bir duruş şaire kula kulluk zaten yakışmaz o ilahi süzgeçlerden süzülüp doğrunun özünü bulmuştur.Onun doğrusu haktır hakikattir, insana değer vermektir.Zaten bu nitelikler olmadan gerçekte şair de olunmuyor.Ben şiiri şiir gibi yazanların hayranıyım.Laf olsun diye yazanlara tavsiyem şudur, böyle güzel dizeleri yazan değerli kalemleri bol bol okusunlar, şiirde ne kadar yol alacaklarını fark edeceklerdir.Tuğla, kiremit bile yüksek ateşte pişmeden sertleşmiyor, işte güzel şiir yazmakta böyle hanımefendinin birbirinden güzel dizelerini kutlarım.Selamlar.
Her ne olursa olsun,değeri bilinmeyen duygular,anlamın yitirilen dostlular,kaybedilen insani değerlere,her şeye rağmen bu değerleri yitirmediğiniz için,yüreğinizin her zaman hükmü vardır değerli hocam.Sım sıcak yüreğinizin,düşüncelerinizin,hayata bakış açınızın,hükmü hep var olacaktır.Doğrularınız hep sizinle,başınız dik ve vakarlı yine mükemmel dizelerdi.Ayakta alkışlıyorum,kutluyorum tüm içtenliklerimle.Selamlar sevgiler kucak kucak.Puanım yine tam.
şiir mükemmeldi dost harmanlarıya zenginleşmiş şans diyelim keder diyelim eşit dagıtılmıyor acılar ıkramiyeler her yürege düşen pay kendine özel her şey gönlünüzce güzele iyiye dair olsun saygılar
Şiirler yazmışsın hükümsüz diye Didinip durmuşsun talihnen niye, Bir daha denksizi koyma sineye, Umutsuzluğa salınan sözler hükümsüzdür................................diyerek yazıverdim güzel şiirinhizin yanına....
Belki düşünce doğru ama, karamsarlık yanlış....Hep olacaktır yanlışlar ki doğrular süzülsün, ya da yüz görümlüğü dostluk olacak ki, vefalı dostluklar ortaya çıksın.................. Güzel bir şiir akıp gelmiş biraz sitemli olsa da. Şiirinizi ve yazan yüreğinizi kutluyorum. Saygılarımla.....
Biz ne olursa olsun dostlarımız sıkı sıkı sarılmayı, sevgilerimizi karşılık beklemeden verebilmeyi, küçük bir mum ışığında bile umutlarımızı büyütmryi başarmaya devam etmeliyiz ki dünya bu kadar kirlenmişlkten, ve bu kadar karabeden kurtarabilmek için az da olsa ışığımız yansısın yeryüzüne.
Başımız dik, alnımız açık ben buradayım diyebilmek önemli olan hayata ve biz bunu başrmak sorundayız sevgili şairim. Yoksa güneşimiz hiç ısıtmayacak uşüyen tenimizi.
Gökkuşağının renklerini taşırdım.
Başıma çiçekten taçlar takardım.
Ben feleğe bir de çelme takardım.
Dost sandıklarım kayıp hükümsüzdür…
Hüküm nedir bilemem
Yaradan ne yazmış cevap veremem.
Kimselere boyun eğemem.
Doğrularım var olsun benimle,
Yanlışlarım kayboldu, hükümsüzdür….
Çok güzeldi, yüreğine sağlık hemşerim, gönülden kutlarım. Sağlıkla, sevgiyle, sevdiklerinle kal yaşamda dilerim.
Şiir ve dostluk adına sevgiler, saygılarımla
* * *
Feleğin çemberi geçti boynuma
Yıllarca didindim de çıkaramadım
Ben kendimi hep akıllı sandım ama
Ellerde neler gizli gördüm anladım
Ben aklımı yitirdim hükümsüzdür.
g.öz
* * *