(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR İSMİN ÖLÜMÜ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR İSMİN ÖLÜMÜ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kendi içine sıkışmış bir çığlığın üçbeş harfe sıkışıp kalmış anlaşılmazlığın tadına varmalı ki şair neden nasıl sancılarına zevkle gebe kalsın anlamak. derinliğe sağlık
hep öyle demedik mi seni unutacağım.... sonra neler oldu neler değişti hayatta başka dallarda başka hallerde yaşamaya mecbur kalmadık mı peki unuttuk mu? kanamaz mı derinden derine bir yara içimizde unutmamamk bir vefa unutmak hayatın gereği ama yinede zor şairin biraz kızgınlığına gelmiş gibi sanki sitemkar ve öfkesinde sadece bir akşamlığına demiş.. bu akaşam unutacağım adını derken yinede epey uğraşmış... güzel şiirdi sevgilerle şair...
o isim değil mi alnıma kanla yazılan yüreğimle aklımı birbirine karıştıran?... .... Madem öyle sonunda nasıl dedin peki ismini unutacağım diye. Zor gibi. Ki anılarda şahitse hele hiç kolay değil. Önce anıları unutman gerekecek şair. Selam ve saygılarımla.
Ne kadar uzağa fırlatırsan fırlat kurtulamayacağın, unutamayacağın kesin be şair.. Değilmi ki sana bu enfes dizeleri yazdırıyor; biz okuyanlarıda duygu sağanağında ıslatıyor. Çok güzel şiirdi kutluyorum..
o isim değil mi alnıma kanla yazılan yüreğimle aklımı birbirine karıştıran?...
şimdi alfabenin üç beş şımarık harfine karşı koymanın tam zamanıdır tam zamanıdır onu unutmanın ondan kurtulmanın...______________________nasıl gönlümce...olma/ma/sı gereken...((( gönül çelişkiler yumağı...
Geri dönme ihtimalini gözardı etme şair en savunmasız gecende o sahil e deli dalgalar hep o ismi kusuyor .Oldu ya başardın,güzergâhı ve uğurlama tekniğini bize ver derim ben ki kurtulalım. Şiir içinde sustayım bu aralar zihnimin dehlizlerinde kilitlenen bir şey isyanda adını koyamıyorum. Saygılarla
Üç beş harf zamanla savaşırken ,unutmaya çalışırken dövme yapıyoruz dudaklara .Bir dua misali işliyoruz tek tek . Onlar azat ettiğimiz semada uçuşurken tüm gücümüzle yokluğuna sığınıyoruz .. Azat edebilmiş olsak ta üç beş harfi, hangi toprak örter sevginin üzerini...
Harika bir şiir okudum .. Sevgiyle kalın .. Tebrikler....
ben hâlâ unutmadım ve hani sezen de diyor ya "Kolay olmayacak elbet üzüleceğiz Mutlaka bir iz bırakacak Belki de çocuk gibi sana küseceğim Seneler sonra utanarak Dokunup birer birer sevdiğim eşyalara Hatta belki ağlayacağım Acı çektiğim doğru ama sen bana bakma Ne olursa olsun seni unutacağım
Seni sevdiğimi unut sevişmelerimiz yalan Unut beni de her yalan gibi unut
O sevgiler ki yoktular onlar ümitlerimizdi Ne ümitler yaşlandı gel zaman git zaman Ayrıldığımızı unut yalnızlıklar zaten yalan Unut beni de her yalan gibi unut"
aynen öyle işte aynen
Sevgimle şair
Atilla Güler tarafından 6/6/2009 12:25:51 AM zamanında düzenlenmiştir.
bu gece titrinden soyup çırılçıplak bırakmadan önce son kez sevip okşayacağım. yüreğimden dökülecek iki heceyle vedalaşıp denize fırlatacağım ne kadar uzağa giderse o kadar iyi...
öznelik saltanatı sona ererken hiç bir tamlama içinde yer bulamayacak artık kendine... güneşin haberi olmayacak bu katliamdan. yakamozlar ağlayacak ardından ben susacağım belki bir yolcu gemisi isyan edecek duymayacağım...
yalnız anılarım şahit olacak... bu gece ismini u n u t a c a ğ ı m... ........................ Şiir güzel olmuş--5 Kutlarım efendim
cok güzeldi siiriniz yine...ve finalde
cosmus sair....
anılarım şahit olacak...
bu gece ismini u n u t a c a ğ ı m...
ayrica bu vurgu sitilini cokseviyorum..
u n u t a c a ğ ı m
sevgimle....