(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HATIRLA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HATIRLA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
taze umutlar her bağlaçla kavuşurdu felaketleri yaratıp ellerinle hayatıma enjekte etmeden ve çığlık atan kelimeler sancıyla dizilmeden önce şiirlere...
**************** hemde ne sancı nefes vermez soluk aldırmaz....şiirin dile geldiği anlar her zaman böyle zordur şair bir cinnetin eşiğinden diöerde okuyanlar iki dakida da verir hükmünü oysa şiir her defasında yeniden doğmak ve her şiir bir ölümcül sancı... güzel bir şiirdi sevgiler saygılar...
hatırla... gökkuşağıyla tanışmak şart değildi yüreğinden gelen sözleri gözlerinde görmek için ve zamanın sonradan yağmalanmış gölgesinde tüm çiçeklerin siyaha dönmeden önceki renklerini ...
taze umutlar her bağlaçla kavuşurdu felaketleri yaratıp ellerinle hayatıma enjekte etmeden ve çığlık atan kelimeler sancıyla dizilmeden önce şiirlere...
Sen uğramasaydın, geç kalmışlığıma üzülecektim iyice...Üzüldüm senin gibi, ama mutluyum şu an... Çünkü şiir yazıyorsun sen ve beni en çok iyi şiir yazan şairlerden övgü almak mutlu ediyor. Büyük bir dilin var şair... Harikaydı ve sevdim bu dili..yakın gördüm kendime...
Nazik ziyaretiniz ve övgüleriniz için çok teşekkür ederim. Şiire çok geç başladım, sizin gibi usta kalemleri takip ederek yönümü bulmaya çalışıyorum henüz... Sevgi ve saygılar...
aynı frekansta ölümle buluşmayı dilerdi yüzü ihtiyarlamış anılar henüz linç edilmemişken alın yazım ellerinle yeniden yazılmadan ve avuçlarımdaki hayat çizgisi kısaltılmadan önce şimdi ölü bedenlerde aldığımız bu nefes
Hoşgeldin Sevgiciğim Şiirini neden bulamadığmı buldum ismini kullanmaya başlamışsın:)))
İyi dileklerin için çok teşekkür ederim. Günlük hayatımda genel olarak son derece eğlenceli ve oldukça mutlu bir insanım ama şiirlerim sanırım alt beynimin bir oyunu:))
HER MISRASINI DURAKLAYARAK OKUDUM SONRA DÖNDÜM İKİ DEFA DAHA BAŞTAN OKUDUM.HİSSETTİRDİKLERİ SANIRIM BU ŞİİRE BENİ YİNE ÇEKECEKTİR.HÜZÜNDÜ ELLERİME KONAN ŞİİR SONRASI Kİ BAZEN GİTMEZ KÖROLASI.
taze umutlar her bağlaçla kavuşurdu felaketleri yaratıp ellerinle hayatıma enjekte etmeden ve çığlık atan kelimeler sancıyla dizilmeden önce şiirlere...
aynı frekansta ölümle buluşmayı dilerdi yüzü ihtiyarlamış anılar henüz linç edilmemişken alın yazım ellerinle yeniden yazılmadan ve avuçlarımdaki hayat çizgisi kısaltılmadan önce şimdi ölü bedenlerde aldığımız bu nefes...
ki, artık almasak da olur...
Hiç bir bağ birlikte yaşanılan bir felaketten Daha güçlü olamaz...
Şiir başından içine alıp Final onikiden vuruyor.
Kutlarım şiirin yüreğini. SEvgiyle...
de_soulmate tarafından 6/3/2009 3:09:47 PM zamanında düzenlenmiştir.