Bir umut içimde dünya zambak kokusu Bitimsiz olur ayraçlı sözler Sabırsız tutkuları kamçılayan Sarı bir bekleyiş eker çiçekler Olur ya, Bahardan, yazdan, hazdan açarlar…
Sımsıkı örtünse beden sevgi hırkasına Birde boynuna takılı sevdalı bir flor Kolyesi sabır taşından Issızlıkta açarmış zambaklar Olur ya, Yalnızlığın toprağını da ziyaret eden…
Her ses sokaklara düşer çığlık satar Bir müjdedir yaza düşen mektuplar Açılması kolay okunması zor olan İçine bir göz düşer fotoğraftan Olur ya, Aynı karede patlar flaşlar…
Eskimez şiirlerin dili hiçbir zaman Aksine sarıldıkça imgeler özüne Alır başını gider her söz bağrından Söz olur göz olur dansın eylemine uyar Olur ya, Şarkılar söyler gizli yanlarımızı…
Yağmur yağar gecenin gözünden Ellerinle siler hüznün kekresinden Yinede azaltmaz yaşamın sevgicisi Tutar en kırık yanlarından Olur ya, Güneşe baktığında huzmeler sebepsiz değil…
Olur ya, Beklemek zamanı Sevmek beni ödüllendirir…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖDÜL… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖDÜL… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili Ahmet Bey İnce yorumunuza asıl ben çok teşekkür ediyorum. Evet, şiirime çok uygun bir fon oldu o anlamlı fotoğrafınızla bezendi şiirim. Söz ve gözün buluşması bu olsa gerek. Size başarılar diliyorum bende, umarım bir başka fotoğraflarınızda tekrar buluşmak dileğiyle! İzin var değil mi efendim kullana bilirim fotoğraflarınızı… :)
Merhaba Neslihan hanim, "Olur ya, Beklemek zamanı Sevmek beni ödüllendirir…" Butunu cok guzel ama final dizeleri gercekten muthis... Tebrik ederim. Ayrica, Bu guzel dizeleri,fotografimla bulustrmanizdan dolayi mutluluk duydum...Tesekkur ederim.
her sözün içinde kayboldum.ama her sözün sonunda bir yol buldum.vadiye açılı olur ya, yolum düşer bir cumartesi akşamı öperim seni ve şiirini sevgimle tebrikler yürekten
aysunsay tarafından 4/20/2007 11:24:19 AM zamanında düzenlenmiştir.
''Sımsıkı örtünse beden sevgi hırkasına Birde boynuna takılı sevdalı bir flor Kolyesi sabır taşından Issızlıkta açarmış zambaklar Olur ya, Yalnızlığın toprağını da ziyaret eden…''
Teşekkürler...