suskunum dilim sözde umuduma güneş yakanım hadi hasret kokular getir sabırsız bir şiire her gece mumlar yakarım…
özlem yaşamın şarabı unutma yıllansa da daha yaslı bir şarkı gönderdi bana dilin annem diyen sesinden öperim dilim lal hüznüm har kağıttan gemilere bin gel öyle bir rüzgar yolladım ki gel ki... sevgimizde yüzelim…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yavrum’a şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yavrum’a şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
anne oğul aşkına bakar mısınız? imrendim ben açıkcası.. Anneye dile gelmeyen seni seviyorum sözcükleri yoksun hayatımızda... Öncelikle bunu başaran anneye selamlar, sonra buna karşılık veren evlada... Ve sevginin açığa çıkardığı bu muhteşem şiire alkışlar...
"DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN MUTLU OL SENELERCE" ANNE YÜREĞİ YÜREĞİNİ KUTLUYORUM BAK BİR YAŞ DAHA BÜYÜDÜ BİR YAŞ DAHA YAŞLANDI AMA HEP BERABER OLSUN ÖMRÜNÜZ SEVGİYLE...
Annesinden cook uzaklarda yasayan bir evlat olarak öyle hüzünlendirdi ki dizeleriniz beni, Rabbim yavrunuzla birlikte yasayacak uzuun ve mutlu yillar nasip etsin size... Yüreginize saglik sevgili sair, Saygi ve sevgilerimle...
özlem yaşamın şarabı unutma yıllansa da daha yaslı bir şarkı gönderdi bana dilin annem diyen sesinden öperim dilim lal hüznüm har kağıttan gemilere bin gel sevgimizde yüzelim…
Neslihan hanım Ana yüreğinin derinlerinden çağlayan sevgi dolu mısralar. Gözlerim buğulanarak okudum.Yürekten kutluyorum sizi. Saygılarımla...