(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İSTERİM... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İSTERİM... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
OYYY OYYY OYYYY CANIM ARKADAŞIM NASIL GÜZEL MISRALAR BUNLAR , ÇAĞLAMIŞSIN DİLERİM BÜTÜN DİLEKLERIN HEMENCECIK OLSUN. YASEMİN DE İSTER Kİ KENDİNE BİLE ETMEDİĞİ TÜM GÜZEL DUALAR SENİN OLSUN, İSTERİM MUTLU OL TEK KORKUN ÇOK SEVİLMEK OLSUN,
TEK ÜZÜNTÜN HER GÜN GELEN GÜLLERLE TAŞAN ODANIN YERLERINDEN GÜL YAPRAKLARINI TEMIZLEMEK OLSUN .
VE İSTERİMKİÖMRUNE BAHARLAR DOLSUN.. HARIKAYDI DİZELERİN YASEMİN SENİ SEVİYOR YÜREĞİNE SAĞLIK... CİCİ BAK O HERŞEYI HAKEDEN GÜZE YÜREĞE........
Çiçeğin hakkını veren Petek petek bal ören Emeğini kovana döken Oğul veren arı İSTERİM…
Yaratılana,yaradandan ötürü sevgisi olan Kimsesizi,çaresisi kollayan Sağ elinin verdiğini, Sol elinden saklayan ,eller İSTERİM…
Bülbülü küstürmeyen, Dikenine rağmen sevilmesini bilen Gülüstanında açmasını bilen, Burcu burcu kokan güller İSTERİM…
Adamın merdini,kadının hasını, Yuvanın sıcağını,evladın hayırlısını, Mevsimin ;baharını ,güzünü ,kışını,yazını, Boynuzlu koyundan, boynuzsuzun hakkını, alanı İSTERİM…
Dar günde dost olmayı bilen, Helal ekmeğin değerini bilen, Gönülleri hoş tutup,kıymet bilen Yüreği sevgi dolu, insan İSTERİM…
Çocukları umutlu,ekmek kaygısından uzak, Geçmişine sahip çıkan,geleceği müreffeh, Her türlü ikilikten uzak, Memleket İSTERİM…
Esmize Hanım ,
Siz bir hazine istiyorsunuz Sorgusuz sualsız cennete Girmeyi istiyorsunuz Ah istemlerin ne güzel Abu-hayat gibi, Bingöl'ün koğ tebesinde Gece saa 3.30 da Güneşin yedi Rengini seyr eder gibi O güzellikleri istersiniz! Nerde o dost,o arkadaş Yerini söyleyin de Koşalım ona O memleket hele o memleket ?????????
Vallahı bu harika dizeleriniz için dilim yutkulandı,başarıların devamını dilerim...
Sevgim sevginiz olsun,can dost,sevg ve saygılarım dua ile...
toprak46 tarafından 5/15/2009 12:20:35 PM zamanında düzenlenmiştir.
inşallah bizler elele varir güzel yaşar etrafımızada bu güzellikleri elimizden geldiğince anlatabilirsek kimbilir belki böyle bir memleketimiz olur.yorumlarınıza çok teşekkürler saygılarımla
Güzel İzmirin değerli şaire hanımefendisi gönülden kutluyorum.Bunlar ne kadar güzel dizeler ve ne güzel temenniler şiir değil sanki bir felsefe dersi değerli şaire şiirini o kadar güzel götürmiş ki özenmemek mümkün değil, çok değerli bir kalemi tanımakla büyük bir memnuniyet içindeyim, yorumunuza gelince şiirin konusunu en iyi siz anlamışsınız sizlere teşekkür ediyorum.Güzel şiirinizi de bir daha kutluyorum efendim selamlar.
Adamın merdini,kadının hasını, Yuvanın sıcağını,evladın hayırlısını, Mevsimin ;baharını ,güzünü ,kışını,yazını, Boynuzlu koyundan, boynuzsuzun hakkını, alanı İSTERİM…
Dar günde dost olmayı bilen, Helal ekmeğin değerini bilen, Gönülleri hoş tutup,kıymet bilen Yüreği sevgi dolu, insan İSTERİM…
Çocukları umutlu,ekmek kaygısından uzak, Geçmişine sahip çıkan,geleceği müreffeh, Her türlü ikilikten uzak, Memleket İSTERİM…
Tümüyle harika dizelerdi.Derin anlamlar içeriyordu.O kadar zor bulnuyor ki değerli hocam bu vasıftaki insanlar artık,bu devirde.Günümüzde değerini yitiren o kadar çok hasletler var ki.Bazen bakarım insanlara,dostluklara,hayya aşklara,anlamsız,gerçekten anlamsız.İnsanlarda içtenlik yok öncelikle.Tdı yok duyguların.Bende mi bir anormallik var derim bazen.Sonra düşünürüm ve hayır bende yok,yiten duygularda var sorun derim hep.Yaşam her haliyle güç.Yaşam koşulları,gelecek kaygısı bunlar da ekleinince hep çocuklarımız için üzülürüm.Nasıl yarınlara kalacaklar,bu çok önemli.Her geçen gün gelen yeni nesil için gelecek kaygısı daha fazla ağır basıyor.Anlamlı ve mükemmel dizelerdi.Kutlarım binlerce kez.Sağlıkla ve sevgiyle kalınız.İyi akşamlar.
saygılarımla