(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MAJÖR DEPRESYON şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MAJÖR DEPRESYON şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ruhunda acıyan son aşk duasını fısıldayıp boğulmaya ramak kalan umutlarımın yaralarını sararken siyah bir intihardan koparılıp alınan gözlerim arsız bir majör depresyonun esiridir iliştirildiğinde sıcaklığını hiç tatmadığım kederli avuçlarındaki hayat çizgisine
Beğeniyle okudum. kutluyorum.
Sıkıntının had safhada olduğu anda Ya aydınlıklara gark olur insan ya karanlıklara Sen kurtarmışsın karanlıklardan... Saygılarımla...
yarım kalan çığlıklarla sarar bedenimi içimde yaşanmamış yılların gölgesinden ürken anılar... ............................ Her satırda ayrı bir güzellik.. Kutluyorum efendim..
şiirler üşür susuşuyla; şair sen susarsan biz donacağız durum onu gösteriyor...çığıl şiiri şiir!felsefesi olan şiirler bunlar satır aralarında düşündürüyor.doğurganlıkta büyüyen şiirlerine ne desek.varolasın yeterli olmaz ama .idare et güzel kız...
Belki de haklısınız ama Mevlana' nın güzel bir sözü var bu konuda söylediği "testi ne taşırsa içinde onu sızdırır" Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim... Selamlar...
* siyah bir intihardan koparılıp alınan gözlerim *
Şiirinizi yazmaya bu cümle mi sebep oldu merak ettim ?
Saygımla