(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
JETON şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
JETON şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İNANILMAZ HOŞ VE GÜZEL OLMUŞ ŞİİRİNİZ ANLAMLI DIZLERIN ARASINDA DÜŞÜNDÜ HİSSETTİ YASEMİN varoluşu-yok oluşu sorgular isyankar, açık uçlu sorular cevap arar karanlıklarda el yordamıyla susmayı öğreneli çok olmuş utangaç gözler soldurmuş beyazları, mavileri, pembeleri "hayat budur" diye bir tutam aşkı esirger düşünceler ruh kuşanır matemleri, intihar selamıdır zaman...
Şimdi iki ucu keskin bir bıçak Ömrümün orta yerinde Zamanın acımasızlığına akıtır kanımı sevgiler......
gel-gitler arasında turnikelere tutsak edilir jeton karşılığında gardiyandan ödünç alınmış kısacık kaçamak amaç hayattan bir parça çikolata ısırığı çalmak... küçük gölge serüvenleri dans eder zihnin kıvrımlarında avuçlarda hedefi belirsiz yolculuğun hevesi
işte o an kıyıya vurur unutulmuş yosunlu şişede bensizlikten ölen yalnızlığımın cesedi...
(ne kadar gidersen git dönüp dolaşıp gelinecek yer belli...)
alel acele yazılmış anne şiirleri olmasa günün en güzel şiiriydi. dün annesinin ağır bir işte çalıştığı bir çocukla beraberdim.annene hediye aldın mı diye sordum.benim ölmediğim her gün onun için en büyük hediyedir dedi insanların nerdeyse tesadüfen yaşadığı bir ülkede.senede bir gün çiçek alsam veya bir şiir yazsam daha mı mutlu olur sanıyorsun? ben onu zaten her gün şiir gibi seviyorum. lütfen kimse yanlış anlamasın..anneye yazılan şiirleri sırf güne uysun diye yazılmış buldum.bu sadece benim fikrim.
varoluşu-yok oluşu sorgular isyankar, açık uçlu sorular cevap arar karanlıklarda el yordamıyla... susmayı öğreneli çok olmuş utangaç gözler soldurmuş beyazları, mavileri, pembeleri "hayat budur" diye bir tutam aşkı esirger düşünceler ruh kuşanır matemleri, intihar selamıdır zaman...
ha bir gün eksik ha bir gün fazla...
Güzel dizelerinizi yürekten kutluyorum. Saygı ve selamlarımla.
amaç hayattan bir parça çikolata ısırığı çalmak...madem öyle şu gel gitlerin arasında eldeki jetonu paylaşıp eserekli arkadaşına uymaya ne dersin? vurmuş şiir baştan sona...çikolataya da bayılırım.şiirde çikolata gibi...varolasın
gel-gitler arasında turnikelere tutsak edilir jeton gardiyandan ödünç alınmış kısacık kaçamak amaç hayattan bir parça çikolata ısırığı çalmak... küçük gölge serüvenleri dans eder zihnin kıvrımlarında avuçlarda hedefi belirsiz yolculuğun hevesi işte o an kıyıya vurur unutulmuş yosunlu şişede bensizlikten ölen yalnızlığımın cesedi...
Kutlarım SEvgili Çığıl... Çok güzeldi. Sevgiyle / şiirle..
içimizde ellerimizle yarattık kendi sesinin gölgesinde kaybolan gardiyanları yüreğimize kara çaputlar bağlandı aşktan yanan oysa, omuzlarımızı süsleyen başı kararsız, minnacık ayakların üzerine koyup alıp gitmek vardı uzaklara...
nereye?... nasıl?...
diye düşünen alıp başını gidemez efendim güzel dizelerinizi tebrik ediyorum saygılarımı sunuyorum
gel-gitler arasında turnikelere tutsak edilir jeton gardiyandan ödünç alınmış kısacık kaçamak amaç hayattan bir çikolata ısırığı çalmak... küçük gölge serüvenleri dans eder zihnin kıvrımlarında avuçlarda hedefi belirsiz yolculuğun hevesi işte o an kıyıya vurur unutulmuş yosunlu şişede bensizlikten ölen yalnızlığımın cesedi...
ne kadar gidersen git dönüp dolaşıp gelinecek yer belli...
TEBRIKLER COK GÜZEL DIZELERDI YÜREGINE SAGLIK....SAYGILAR...SLM,LAR..
varoluşu-yok oluşu sorgular isyankar, açık uçlu sorular cevap arar karanlıklarda el yordamıyla susmayı öğreneli çok olmuş utangaç gözler soldurmuş beyazları, mavileri, pembeleri "hayat budur" diye bir tutam aşkı esirger düşünceler ruh kuşanır matemleri, intihar selamıdır zaman...
ha bir gün eksik ha bir gün fazla...
gel-gitler arasında turnikelere tutsak edilir jeton gardiyandan ödünç alınmış kısacık kaçamak amaç hayattan bir çikolata ısırığı çalmak küçük gölge serüvenleri dans eder zihnin kıvrımlarında avuçlarda hedefi belirsiz yolculuğun hevesi işte o an kıyıya vurur unutulmuş yosunlu şişede bensizlikten ölen yalnızlığımın cesedi...
ne kadar gidersen git dönüp dolaşıp gelinecek yer belli...
tilkinin dönüp dolaşacağı yer kürkçü dükkanı misalı yüreğinize sağlık güzel bir çalışma güzel dizeler kaleminiz daim olsun saygılar gönderiyorum
Harikaydı can.Yüreğine emeğine sağlık. Bir Büyüğümüzün güzel bir sözünü anımsattım Mekanı Cennet olsun. Derdiki bize: Evladım hayat keçi boynuzu gibidir. Bir damla bal için, bir çuval odun yiyoruz. Evet dost. Bir damla sevgi için veya özgürlük için bir çuval çile. Saygılar selamlar niyazlarla.
düşer kasıklarından tabiatın, çöllerde döllenir
yağar satırlara
tebrik ve ışıkla şaire'm