İnsandır siyahbeyazaşkların içinde griye çalan zamanlar geçiren istemsiz…
zaman.. su gibi akan delik kavanoz dibinde bir türlü kalamadığımız…
içinde nice hikâyeler barındıran geçmiş bir koza gibi sarar da iyili kötülü hatıraları akıl, süzgecinden geçirir eskiyen yanlarını ve yaşamak kalır insanın elinde güzel bir rüyanın gölgesindeymişçesine yaşamak…
nedenleri ve sonuçları önemsiz aşklar yaşadıktan sonra gerçeğiyle yüzleşerek doğru insanın nedenlerini ve tüm sonuçlarını önemseriz sevdikten sonra en gerçeğini sevilmenin
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KANADI ÇIKMIŞ GÜVERCİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KANADI ÇIKMIŞ GÜVERCİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
içinde nice hikâyeler barındıran geçmiş bir koza gibi sarar da iyili kötülü hatıraları akıl, süzgecinden geçirir eskiyen yanlarını ve yaşamak kalır insanın elinde güzel bir rüyanın gölgesindeymişçesine yaşamak… İSTEDİĞİMİZDE O DEĞİLMİ GÜZEL BİR RÜYANIN GÖLGESİNDE YAŞAMAK
Sevgili Hocam,şiirde orjinallik ismiyle başlıyor,en kalıcı,en uçarı şey, zamana vurgu yapılıyor.Zaman biraz kesintisiz ruhumuza benzer aslında.Hoş kendisi umursamazda biz onu böler,parçalarız kullanımımız için.İnsanlığımız bu kesintisiz zamanda biraz kanadı çıkmış da denilebilir ama,kırıktır biraz da çoğu yarı yolda kalır varamadan.Yine de içimizi havalandıran sevinç onların heyecanından gelir.Biz hayatı hayat yapalım diye herkes gayret eder ama,kuşlar biraz heyecen verir fazladan.Güzel şiir Hocam.Yürekten kutladım.Selam,saygı...
bir koza gibi sarar da iyili kötülü hatıraları
akıl, süzgecinden geçirir eskiyen yanlarını
ve yaşamak kalır insanın elinde
güzel bir rüyanın gölgesindeymişçesine
yaşamak…
İSTEDİĞİMİZDE O DEĞİLMİ GÜZEL BİR RÜYANIN GÖLGESİNDE YAŞAMAK