Yürürüm yalın ayak Buz yanığı anıların üzerinden Düşen her damla yaşa Bir melodi eşlik eder Şehrin cezbeden ışıkları bu gece benim dansözüm Her göz kırpışımda Farklı bir renge bürünmüş sallanırlar Ve nasmina kıvrımlarında boğazın Otumuş beni bekler...
Çingene aşklar yaşarım Ait olduğum görülmemiştir bir yüreğe Mısraları yorgan yaparım soğuk gecelere Koynunda uyurken şiirlerin Klarnetim aydınlatır geceyi Dinlerim ve göçerim bir başka sese Bir lokmaya gerek yok Melodiler ruhumu beslerler...
Doğduğum diyar burdan çok uzak Ben farklı bir iklimin yansımasıyım Sürüklenirim çeşitli maskelerin bakışları altında Korkular kumaşı yırtık bir çadırdayken dokunamazlar bana...
Arakladığım bir şaraba Bütün hüzünleri satarım Lanetlenmiş bir kaç hikayem var Yüzüme söylenmez Ben bakışlardan duyarım ...
Adım kimine göre yetenektir Kimine göre korku Ben doğduğumda bürünmüşüm bir lakabın ses boşluklarına Cevabım yoktur Zaten bütün cevaplar ben doğmadan verilmiştir...
Çingene aşklar yaşarım Konakladığım görülmemiştir gül kokusunda Saatler gelip geçicidir Yüzümdeki çizgilerden anlaşılır geçmişim Doğar ve ölürüm Şimdiki zaman sadece bir duraktır...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çingene Aşklar... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çingene Aşklar... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Adım kimine göre yetenektir Kimine göre korku Ben doğduğumda bürünmüşüm bir lakabın ses boşluklarına Cevabım yoktur Zaten bütün cevaplar ben doğmadan verilmiştir...
Çingene aşklar yaşarım Konakladığım görülmemiştir gül kokusunda Saatler gelip geçicidir Yüzümdeki çizgilerden anlaşılır geçmişim Doğar ve ölürüm Şimdiki zaman sadece bir duraktır... .......................... Şiir güzel olmuş Kutlarım efendim
Adım kimine göre yetenektir Kimine göre korku Ben doğduğumda bürünmüşüm bir lakabın ses boşluklarına Cevabım yoktur Zaten bütün cevaplar ben doğmadan verilmiştir...
Cevabi belli sual olmaz anlayana cevap hayatın kendisidır....
Adım kimine göre yetenektir Kimine göre korku Ben doğduğumda bürünmüşüm bir lakabın ses boşluklarına Cevabım yoktur Zaten bütün cevaplar ben doğmadan verilmiştir...
Çingene aşklar yaşarım Konakladığım görülmemiştir gül kokusunda Saatler gelip geçicidir Yüzümdeki çizgilerden anlaşılır geçmişim Doğar ve ölürüm Şimdiki zaman sadece bir duraktır...
Haklı başarınızı canı gönülden kutlarım.
Şiir diliniz çok farklı ve etkileyiciydi.Beğeniyle okudum.
cerrahpaşadan yüzünüzü anımsadım bir an... o yüz kadar yürekte öyle temiz ki işre böyle ustaca şiirler yazar kendi alanında... sevgimle hep genç dostum... ve dostlukla...
bi yaz akşamını hatırlattı bana, karanlık sahilde kumlara oturmuşken denizi seyrederken dinlenmeli bu şiir.. ama sonu hüzünle bitmemeli...her ne kadar hüzünlü olsa da...
ve çingene saygısını sunar eğer bir benliği bir mevsimden alıp başka bir mevsime götürebiliyorsa... ne mutlu ona quasimodo gibi içinde acılar barındıran ama yüzü aydınlatan bir tebessüm doldu yüzüne...
çeşitli maskelerin bakışları altında sürüklenen
dizelerle başbaşayım. Teşekkürler, şair dost.
Aaaah! Nasıl da unuttum, o yüreğimi sızlatan roman ezgisini...
Erdoğan Bakar tarafından 5/7/2009 8:01:26 PM zamanında düzenlenmiştir.