Boş bir vagonunda gecenin Geçmişin tozlu anılarına göçmekte özgürlüğe sürülmüş masalım
Bu devirde aşk... acımasız Ben elemlerimi tanımadığım bir çehreye gömüyorum
Takvimlere güvenmiyorum artık Seni nefesimden kopup giden gençliğimle aldatıyorum
Soluksuz yaşantıların dudaklarına konacak kadar alçalmadı benliğim Yarısı bu dünya da sıkışmış Yarısı başka bir boyutta mahsur kalan hikâyeler yazıyorum.
Kayıp tebessümlerim tutunamıyor yanaklarında Derin bir yar gibi yüzün Düştükçe büyüyor Büyüdükçe uzaklaşıyorum saflığından toyluğun...
Anılarını doldurup bu aşkın dibi yırtık bir bavula Her adımda etrafa saçıyorum parçalarımızı Aşkımız artık binbir pa altında...
Gidildikçe daralan bir yol Yürüdükçe gölgesi kısalan gurur
Siyah beyaz bir dakikada Akla cemre düşmüş gibi yaza hazırlansın bedenim Mühür kaplı bir bakışmada Sırlarım koynuna kıvrılsın ki düşleri mesken tutayım Ben geceden gündüzden Bildiğin bütün renklerden afaroz ediyorum tenini Ulaşılması beklenen durak misali ıssız yüreğimi Sessizliğe bir tokat misali seninle döşüyorum...
Gözyaşı saflığında bir beklenti çöküntüsü Gölgesinde sığıntı kelimeler Bin günahla karalıyorum sayfalarını amel defterinin Sevgilim övün kendinle , Sensizliğin imzası altında yeniden doğuyorum...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk Binbir PA altında... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk Binbir PA altında... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
özyaşı saflığında bir beklenti çöküntüsü Gölgesinde sığıntı kelimeler Bin günahla karalıyorum sayfalarını amel defterinin Sevgilim övün kendinle , Sensizliğin imzası altında yeniden doğuyorum...____________________tutuldum bu mısralarda...o kadar gönşümce ki...
aldım gidiyorum kaptan... selam ile...aşk daim olsun...cg
Soluksuz yaşantıların dudaklarına konacak kadar alçalmadı benliğim Yarısı bu dünya da sıkışmış Yarısı başka bir boyutta mahsur kalan hikâyeler yazıyorum
hepeimiz yazdık galiba başka boyutlardan mahsur kalmış hikayeler...güzel bir şiirdi efendim..saygılar size
Siyah beyaz bir dakikada Akla cemre düşmüş gibi yaza hazırlansın bedenim Mühür kaplı bir bakışmada Sırlarım koynuna kıvrılsın ki düşleri mesken tutayım Ben geceden gündüzden Bildiğin bütün renklerden afaroz ediyorum tenini Ulaşılması beklenen durak misali ıssız yüreğimi Sessizliğe bir tokat misali seninle döşüyorum...
harika dizeler okdudum doyumsuzdu her biri kutlarım sevgilerimle
nedense sayfanıza uğramaktan kendimi alamıyorum sanki her şiirinizde, o anki ruh halinizin şiir üzerindeki etkileri öylesine kendini hissettiriyor ki...
basmak basamak finale kadar anlamlı güzel ifadelenmiş şiiriniz beğendiğimi söylemeden edemeyeceğim.
finalde sanki;
-imzan ile yeşeriyor gidişinle büyüyorum - dercesine başarılı idi
teşekkür ediyorum bu güzel yorum için ruh halimi parçalara böldüm serpiştiriyorum işte bu sayede yaşanılanları tek yürekte değil bin yürekte yaşıyorum yüküm azalıyor...
kim?
saru
iklimdaş yarı'm
yine satırlara döşenmiş hiç'e yazı/t/lar
ışıkla