Bir yağmur damlasının saçlarına saklanması gibi Aşka dengesiz düştüm gözlerinin derinliğinde İmkânsızlığı haykırıyordu yürek sesim Ve adımlarım Benliğinin gölgesinde arşa yol alıyordu…
Hak etmeyen dillere tutturulmuştu ismimiz Ya/saklı bakışlara serilmişti hikâyesi ihanetin Ne gariptir Sessizliğe yeminliydi cümlelerin...
Farklı iklimler gibi Ben yağmura tutkundum Sen güneşe Bir aradayken can veriyordu sevginin tene düşmüşlüğü...
Şahittir bir yalnız kayalık ikimize Ve deniz sığınaktır çaresizliğimize Endamı çatlak bir sevdada Son nefestir buluşmalarımız…
Saklasam şu aciz dakikaların içine seni Ellerimden akıp gidersin diye korkarım Suspus buselerle imzalasam anıları İsyanımız yaş döker Soluksuz kalır boğumunda kursağın Canını alsam yokluğunun ruhumda sıkışır kalır adın Arkama dönsem kokun Yol alsam ileriye gölgene takılır kalırım Bir hiçliğin ortasında yalnızlığıma ortağım…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk Döngüsü... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk Döngüsü... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Saklasam şu aciz dakikaların içine seni Ellerimden akıp gidersin diye korkarım Suspus buselerle imzalasam anıları İsyanımız yaş döker Soluksuz kalır boğumunda kursağın Canını alsam yokluğunun ruhumda sıkışır kalır adın Arkama dönsem kokun Yol alsam ileriye gölgene takılır kalırım Bir hiçliğin ortasında yalnızlığıma ortağım… ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR OKUDUM.TEBRİK EDERİM.SAYGILARIMLA...
Ben ki şehrin ılık rüzgarına kapılmadım Ben ki aşkın sesinle bestelenmedim Ben ki senin sevgin hala ölmedim Yalnızlık saçımda kurdele bile olsa korkmam Ben sensizlikten ölmedimse Yalnızlık hayatıma çerez niyetine....
yüklü bulutların sağnağında kaldım....hissettim ve yazdım...
Sesini yükseltir şiir.
Yankılanır durur, bir döngünün içinde...
Tebrikler abisi