(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
uçurtma... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
uçurtma... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnadına çizmek gerek uçurtmayı, soğuk ve karanlık avlunun ortasına. Hem de cesaret kokan bembeyaz tebeşirle. Uçurtma özgürlüktür. Uçurtma umuttur. Ebem kuşağını kıskandıracak kadar güzeldir uçurtma. Sizin kanatlarınızdır. Sizin özgürlüğünüzdür. Gökyüzünde o salınır sizin yerinize. Sizin yüreğinizdir uçurtma, geleceğe, aydınlığa, umuda kanat çırpan...
Birileri silse de inadına çizmek gerek. Sil baştan başlamak gerek. En umutsuz anınızda, umudunuzu yeniden yaratmanız gerek. Belki esaret ruhunuzadır. Bedeniniz "dışarda" olsa bile ruhunuz özgür olmadıktan sonra ne anlamı var.
esaretinden kaçmalıyım… yeni düşlere uçmalıyım… ölü şairler mezarlığına göçmeliyim
Guzusu göçtüğün yerde bize de bir yer bul, bizde gelelim. Ne güzel bir şiir, ne güzel bir anlatım. Uzun sözün kısası şiiri erbabı yazaesa güzel yazar. Bize de okuyup beğenmek düşer. Kutluyorum o halis ve sevecen duygularını. Üzülmen bir tarafa, gözlerinde hep güller açmalı.
Birileri silse de inadına çizmek gerek. Sil baştan başlamak gerek. En umutsuz anınızda, umudunuzu yeniden yaratmanız gerek. Belki esaret ruhunuzadır. Bedeniniz "dışarda" olsa bile ruhunuz özgür olmadıktan sonra ne anlamı var.