(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
dilemmaya düşmüş kalp sayıklamaları şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
dilemmaya düşmüş kalp sayıklamaları şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba yüreğine sağlık kalemin daim olsun sevgili dostum çok etkileyci birşiir,değerli kardeşim kalemini kutlarım....başarıların daim osun. Sonsuz saygılarımla
Ab-ı revan olayım çatlayan dudağına dîle ulaşamamak câna intihâr olur
Zerk et dilime Rabbim mübarek harflerini aksi halde besmelem kelamım Serdâr olur
Mana bütünlüğü ve beyitlerdeki derinliğiyle ön planda olan ham sofuların anlayamayacağı türden bir duygu yumağı olmuş.Kendime çok yakın gördüğüm bir şairin kendime çok yakın gördüğüm bir şiiri olarak görüyorum bu değerli çalışmayı.Tebriklerim içten Ayşecim.Güzelliklerin bitmesin.
Yangınını yükünde götüren günahkârlar cehennem yoldaşınız akrep ile mâr olur Altın kadehte iblis sunduğu an irini susuzluktan kavrulan o damağa kar olurTEBRİKLER
:) işte bu benim ablam :)) yine kendini aşan bir şiir yine içinde gizem taşıyan harfler, kelimeler, cümleler :)) lütfen biri bana bunu tek çözenin ben olduğunu söylesin ;)
kutladım küçük birde busecik bıraktım sayfana seviliyorsun çok ;)
harika beyitler kıssadan alınası çok hisse var almasını bilirsek bu gün okuduğum en güzel paylaşım bu tüm samimiyetimle söylüyorum bana göre her iki seçkiyi son derece hakeden bu paylaşım bunları inanarak ve beğenerek yazdım Ayşegül Hanım tebriklerim yüreğimin tüm odacıklarından selam ve saygımla.
"Yar olur, ağyâr olur, dildar olur, serdâr olur..."bu beyitlere sultan selimce selam olur..:) her halinle güzelsin bi tanesi ..hep mutlulukta kalasın e mi..:) hayata kattığın tüm güzelliklere gönül dolusu teşekkürler.. sevgim saygımla hep...selamlar..
nerdeyse beyitler özleşim olmak üzereymiş...:) senden mutlaka bir özleşim bekliyorum bi tanesi... harika güzellikler de oluşturacağını düşünüyorum doğrusu sevgili aysegulcan özleşimcan..:))
Sanma şâhım herkesi sen sadıkâne yâr olur Herkesi sen dost mu sandın belki ol ağyâr olur Sadıkâne belki ol âlemde serdâr olur Yâr olur ağyâr olur serdâr olur dildâr olur
dimi ya ne de güzel söylemiş şair... canımsın sabiha... tşk ediyorum bitanem
beyitleri okurken Elif Şafağın Aşk adlı romanındaki kırkıncı kural düştü aklıma şimdi...
"Aşksız geçen bir ömür beyhude yaşanmıştır.Acaba ilahi aşk peşinde mi koşmalıyım mecazi mi, yoksa dünyevi, semavi ya da cismani mi diye sorma! Ayrımlar ayrımları doğurur.Aşkın ise hiçbir sıfata ve tamlamaya ihtiyacı yoktur.Başlı başına bir dünyadır aşk.Ya tam ortasındasındır, merkezinde ya da dışındasındır, hasretinde."
ah cancağızım ben bu Serdar'ı elime geçirirsem bir paramparça edeceğim valla...elimde kalacak bu adam!..)))
aaa gına geldi canım olmaz ki ama! her şiirde bir serdar bir serdar tutturmuşsun yani sen de...)))
nerden bulalım sana biz bu Serdar'ı ama de mi?)))
şaka bir yana tabi hani düşünmedim böyle dersem şimdi bu da yalan olur:))))
aaa yok canım Serdar çok iyi adamdır...duygusaldır...romantikdir kim demiş taş erkek diye...ben mi dedim öyle?..sen beni yanlış anladın cancağızım:))))
ben diyorum ki en kral şiiri hak ediyor aslında bu adam...sen az bilem yazmışsın...sen aranı iyi tut canım...arada bir boğuşursun arada bir duvardan duvara da çarparsın hatta yakasından tutup silkelersin tozunu olur biter...sakinleşince kabaran dalgalar durulunca yine bir aşk-ı ilan şiiriyle göklere çıkartıp gönlünü alırsın vesselam:)))
off of ya ben iyi değilim bugün...ben aslında normal de değilim... hani bazen çenem düşüyor saçmalıyorum böyle sen bana bakma güzelim gerçekten aslında eli öpülesi adam bu Serdar'cağız baksana onun sayesinde ne güzel şiirler okuyup mest oluyoruz...kendimizden geçiyoruz hatta manyaklaşıyoruz ( tabi bizli niye konuşuyorum ki ben? manyak olan benim gibi kaç kişi var ki burda...kimin adına konuşuyorsam artık onu da bilmiyorum...ama silmiyorum ya silmiyorum işte )
ama doğruya doğru şimdi...Allah için yazdırtıyor adam...deprem gibi salladığı yetmiyor seni bizi bile sallandırıyor yahu bu haspan:))))
doğayı anlatayım diyorum yaprak,toprak,kuş ne varsa serdar oluyor toplumu anlatayım diyorum,kavga, isyan,acı,emek hepsi serdar oluyor ilahi aşkı anlatyım diyorum kalp, ruh,can,nefes hepsi serdar oluyor yalnızlığı anlatayım diyorum bu zaten otomatikman serdar oluyor:) of of içim dışım serdar oluyor
sen gerçekten eline geçice boğazlayacaksan ben sana açık adres veririrm:)
seçki yerini bulmuş, kutlarım.
saygı ve selam ile.
iyi bayramlar.