(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
beyoğlu'm şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
beyoğlu'm şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
o kadar gizemli / bir o kadar da açık beyoğlu'm bey oğlum
farklı düşünceler elbette olabilir, kafa yormayın yorumuma. biraz dağ deviren dürbün ile baktım şiire teşekkürler.
gözlerim tül perdeler ardında bir kumar masasına ilişti. kulaklarım da eski bir şarkıya "onda bunda şundadır, şunda bunda ondadır mavi boncuk kimdeyse..."
bir sene dile kolay. bir serçe parmağı nelere kadirmiş tanrım bayağı da olmuş hani. Tekirdağ rakısı indi dibine bakkal çırağı artık meze getirir mi bilemem ama, bu saatten sonra ayılma zamanı.
hey Allah'ım yine saçmaladık "hoşgeldin" demeyi de unuttuk, "yine geleceğim" demeyi de.
yan kapı son durak yangın da yok şimdi , nereye merdiven kurak.
valla, kim ne derse desin iyi şiirdi. ince zaka ürünü ve A kalite
montaigne..ya da Baudelaire okurken kapıldığım bir his..bir fotoraf hepsini görmüyorsunuz..can alıcı bir yerini gösteriyor size siz çoğaltıyorsunuz..epeydir uğramadığımı farkettim sayfanıza..son zamanlarda her işimi aksatıyorum zaten
biraz soluklanacam bu aralar şiirlerinizin altında..
of off anason kokusu hiç yabancı değil Tekirdağ koktu ah beyoğlu! gece vakti gidip göresim geldi öyle sihirli kalemin var ki Jale Hanım Ne çok sevindik hoş geldin sefalar getirdin unuttu sandık
sevgimle
kardanadam tarafından 3/31/2009 1:52:09 AM zamanında düzenlenmiştir.
"farzım eskir dururken oğlum sakın ola vazgeçme de sev"
sevgili Jale ne güzel yeniden görmek çok değerli dostları..hoş geldiniz yeniden.. ne güzel şiirle geldiniz...iyi ki geldiniz... sevgim saygım tebriklerimle...her daim...