(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YÜREĞİN ŞAHLIĞINDA MOR MENEKŞELER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YÜREĞİN ŞAHLIĞINDA MOR MENEKŞELER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Issızlığın yalnızlığının en koyulaştığı anda, Yüreğe uçarlı soluk kabarcıklarının çokça ümitvar, Yaldız yaldız ışıldayan ruh vitrinlerinin garında, Gökkuşağı renkler çarpışarak cam kürelerde ışıldar. Ve dingin umutların kahkahaları uzun sürer kursağımda.
Gülücüğüyle alaca karanlığı ışıtan pembe menekşeli sevda, Suların kulağına fısıldar ve kuğularla yazışır tempo tutan aya.
Sayfa gönlümüzü şenlendirdi, meğer mor ne güzelmiş... Şiir ise usta yüreğin sayfasına yakışır güzellikte ve sağlamlıktaydı... Çok çok güzel bir şiirdi, yürekten kutlarım, selamlar. saygılar...
Geceyi ışıtır ateşböcekleriyle hem fikir nazenin arkadaşlığı.
Tebessümlere selam durduran mor menekşelerin dürülmüş civanlığı,
Sonsuz zamanların nöbetine uyarlanmış edalarda naifleşir kırılganlığı.
Gönüllere kelepçelenmiş binlerce sevgi sözünün dili,
Sarı menekşeyle sarmalanır sevinçten gözyaşı seli.
Gülücüğüyle alaca karanlığı ışıtan pembe menekşeli sevda,
Suların kulağına fısıldar ve kuğularla yazışır tempo tutan aya.
S. Edip Yörükoğlu
Yine söylenecek söz bırakmamışsın arkadaşım.....anca yüreğine ve eline sağlık demek kalıyor bana.Saygı ve sevgi