Günaydına bulanmış, Hasretli çay kokusunda nefeslenmiş, Günle gün ortasına dipdiri gönül dansıyla fişeklenmiş, Canı candan can ötesi can sahillerinde, Gönlünün önü sıra ömür defterinde, Senfoni canlatan esmer divalığa merhaba.
Gönül ritmim imzamdır, Sevdanın oynaşında…
Günaydına banmış, Taze günışığında yıkanmış, Günle gün boyunca sevdalar boyu tatlanmış, Canı canda, canı cevherinde, canı sevdiğinde, Menekşe kıvrımının duygu şelalesinde, Ortam ışıldatan esmer esenliğe merhaba.
Gönül çizgim hizamdır, Yarlığın telaşında…
Günaydına sarınmış, Güz sarılığında alevlenmiş, Günde gün genişliğince sevda kervansarayına kilitlenmiş, Canı canda, can fidanının candağının can kertesinde, Dolunay akşamının romantizminin haznesinde, Yordam açtıran esmer civanlığa merhaba.
Gönül dizgim nizamdır, Aylığın ışığında…
Günaydına sarılmış, Sabah aydınlığını kuşanmış, Günle gün sonuna sırmalaşan parıltılarla pusatlanmış, Can cana can kafesiyle can renginde, Gönül yelpazesinin meltem sınırlı seherinde, Düş çağıldatan esmer bayramlığa merhaba.
S. Edip Yörükoğlu
NOT: İçinde bulunduğumuz an’ı bayram sayan bütün yürekleri; Yüce değerlerle bezeli pırıltılanmış, Gülümsemeyle huzurlanmış, Mutluluklara havale ediyorum. An’lar ve yarınlar, böylesi gönüllerin Çiçeklendiği panayırlara dönüşsün…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Günaydına sarılmış, Sabah aydınlığını kuşanmış, Günle gün sonuna sırmalaşan parıltılarla pusatlanmış, Can cana can kafesiyle can renginde, Gönül yelpazesinin meltem sınırlı seherinde, Düş çağıldatan esmer bayramlığa merhaba.
BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN. Güzel dizelerinizi yürekten kutluyorum. Saygı ve selamlarımla.
TEBRİKLER AĞAM.
HAYIRLI BAYRAMLAR.
SELAM VE DUA İLE.