Tenimin sancısında kurumaya kaldı yalıtkanlığım Hücrelerimde işlendi tuza aç yaralarımda sızın ve şimdi; Yarı ölümden dirilmeye yeltenen kalp krizindeyim
Kefen giydirilmiş yağmur çiçeğim gitme öylece Dönüşü yok artık giyinmeyi sevmeyen öpüşmelerin Acı da olsa bırak dudaklarıma çiy damlalarını Bak; Kuraklık deminde can Ç e k i ş i y o r u m
Ahh!Ne vefasız cümlelere tutsağım bir bilsen Her satır bir ötenazi kalbime vakitsiz Cevabım ağır! Düşsem voltalara isminden tutuklu kalır intihar
Ölsem sana ızdırabım Kendime hesabım V e r e m i y o r u m
Tanımsız bir iklimin paralelindeyim tasvirsiz Mevsimler artık adının anlamında değil Hangi adresten sorsam kayıp bir tecellisin Belki de elimle çektiğim ipimde bana ecelsin Ve seni hala aptalca S e v i y o r u m…
Ü z ü l m e ! Açtığın yaradan düşmedim ben Kalbim kangren nicedir Sancıyan benim Kanayan sen!
İki cambaz Bir ip üzerindeyiz Kopardığım an İkimiz de öleceğiz…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gönülçelen şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gönülçelen şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
.... iç güzergahlarımda öyle yakınsın ki bana bir göz yanılması olamazsın aşkıma çoktan bir ölüm içeceğim yaban bir elden ama korkuyorum içimde seni götürmekten...
çıkaracağım seni sakladığım kimlikten izin verme sensiz düşmelerime tut ellerimden... çoktan hakettim sende ölmeyi ben... .....
bu sancı...ve çekmeye gönüllü bir yürek...acı işlemiş duyguların en üryan tarafına...dokunsan kanayacak...çıkacak yoldan...ahhh aşk...aklımla oynama..sınırlarımı zorlama..sokul..usulca sokul...ürkütme..yorma...
mükemmel dizelerdi yine..bu sayfa bağımlılık yapıyor adamda.bir ses faik şiiri okumadan kapatma diyor...ve bir kere girince sayfaya...ötesi senden benden çıkıyor azizim...allah ne verdiyse, gönül ne dediyse, kalem ne yazdıysa...
Tanımsız bir iklimin paralelindeyim tasvirsiz Mevsimler artık adının anlamında değil Hangi adresten sorsam kayıp bir tecellisin Belki de elimle çektiğim ipimde bana ecelsin Ve seni hala aptalca S e v i y o r u m…
Ü z ü l m e ! Açtığın yaradan düşmedim ben Kalbim kangren nicedir Sancıyan benim Kanayan sen!
İki cambaz Bir ip üzerindeyiz Kopardığım an İkimiz de öleceğiz…
Kardeşimden yine şairliğine ve ustalığına yakışır bir sevda şiiri okudum çok güzel ve kelimeler yerli yerinde kullanılmış bir sevda ancak bu kadar güzel anlatılırdı kutluyorum kardeşimi saygı ve sevgilerimi gönderiyorum...
Ü z ü l m e ! Açtığın yaradan düşmedim ben Kalbim kangren nicedir Sancıyan benim
Ne kadar isyan etsede yürek gitmek isteyene ya da gitmek zorunda olana... Dil seni seviyorum diyemese bile takılsa sözcükler engellere, yürek isyana mani olur mantık inkar etse de.. Üzülmesini istemez kimse sevdiği insanın gözleri kör dili lal olur gidenin ardından... sonrası ızdırap sonrası sessiz hıçkırıklar ama sonuç aynı... Atar yürek derdini icine ve üzülme sen hep mutlu ol diye fısıldar sevdiğine gideceğine emin olduğu rüzgara....
Bazen fısıltılar büyük cığlıklardan daha fazla yol kateder... Seven her yürek masumdur aslında... Tıpkı bitmek zorunda olan aşk misali...
Kuraklık deminde can Ç e k i ş i y o r u m
Yüreğimde bir ağırlık var İçimden seni A t a m ı y o r u m
Harikasınız ya size yorum yapmak olanaksız insan zorladıkca kendini siirlerinizin yanında pasifleşiyor...
Türkçe'de "nb" ünsüzleri yanyana gelmez kuralı olsada. benim şiir sözlüğüm kabul etmez bunu..
kumarbaz - hilebaz - düzenbaz vs burada "baz" bir oyunsa mantıkta cam oyuncusu oluyor. oysa ne demişsiniz "Bir ip üzerindeyiz-Kopardığım an İkimiz de öleceğiz" canını dişe takma söz konusu yani...
kaldı ki istaNBul özel isim diye es geçelim / ama miNBer - oNBaşı gibi kabul gören sözcükleri örnek gösterebiliriz. mesela tambur taNBur olmuştur artık.
hata olarak görmeyin / şiir sözlüğünüzü geliştirirken küçük bir dip not olsun bu söylediklerim.
"Yarı ölümden dirilmeye yeltenen kalp krizindeyim"
en masum ölüşlerde yeniden canlanmıyor mu aşk inceldiği yerden kopsun o vakit, bırak! alışkınım ben acılar içinde yeniden doğmaya ...sana saygılarımla, harikaydı aspendos
Tanımsız bir iklimin paralelindeyim tasvirsiz Mevsimler artık adının anlamında değil Hangi adresten sorsam kayıp bir tecellisin Belki de elimle çektiğim ipimde bana ecelsin Ve seni hala aptalca S e v i y o r u m…
Evet ötenazi bilerek ve vaktini belirleyerek gitmektir ölüme lakin şair de işte tam da bunu vurguluyor,vakitsiz ölüyorum her satırın da,vakitsiz,istemiyorum hazır değilim.Ki bu benim algılayışım.
Vurun,vurun ki ölem ben,taş koymayın başıma,taşlar yağdırın...Şiir şiirdi...Tebrikler Aspendos...
''Her satır bir ötenazi kalbime vakitsiz'' ötenazi kelimesi bence buraya uymamış şair nedeni ise sonunda kullandığın vakitsiz kelimesi. insanlar zamanını seçerek ölüm anını bilerek ötenaziyi uygulatırlar kendilerine. şiir şiirdi geri kalan kısmında. saygılar.
Kuraklık deminde can Ç e k i ş i y o r u m Ölsem sana ızdırabım Kendime hesabım V e r e m i y o r u m Ü z ü l m e ! Açtığın yaradan düşmedim ben (Ama...) Kopardığım an İkimiz de öleceğiz…
Farklı bir yorum olsun istedim, özet çıkardım!!!
Şiirini özlemişim, çalışıyordum, şöyle bir uğradım! Oldukça keyif aldım şiirinden Dostum. Emeğine sağlık. Dostçakal. Müjdat Eraslan.
iç güzergahlarımda öyle yakınsın ki bana
bir göz yanılması olamazsın aşkıma
çoktan bir ölüm içeceğim yaban bir elden
ama korkuyorum
içimde seni götürmekten...
çıkaracağım seni sakladığım kimlikten
izin verme sensiz düşmelerime
tut ellerimden...
çoktan hakettim sende ölmeyi ben...
.....
bu sancı...ve çekmeye gönüllü bir yürek...acı işlemiş duyguların en üryan tarafına...dokunsan kanayacak...çıkacak yoldan...ahhh aşk...aklımla oynama..sınırlarımı zorlama..sokul..usulca sokul...ürkütme..yorma...
mükemmel dizelerdi yine..bu sayfa bağımlılık yapıyor adamda.bir ses faik şiiri okumadan kapatma diyor...ve bir kere girince sayfaya...ötesi senden benden çıkıyor azizim...allah ne verdiyse, gönül ne dediyse, kalem ne yazdıysa...
kal sağlıcakla...daim şiirle...