Bir kalbin içine sığmaya çalışıyorum, Duvarlarına çarpıyorum sürekli… “Biraz kanatlansam” diyorum. Sıcacık bir yuva bulsam da onda Yine de uçmak istiyorum bazen, Biraz da üşümek hatta belki…
“Her şey zıttıyla var…” demiyorlar mı, “Gecesiz gündüz olmaz.” ‘Bir elmanın iki yarısı’ gibiyse her şey; Aşkın diğer yarısı ne peki, Olmadığında aşkı yarım bırakan..?!
İşte diğer yarıyı arıyor kanatlarım, Gidip de geri dönmenin sevincini… Biraz uzağa uçup Kendimle kalmamı istiyorlar; O yarım kalan yanı bulmamı, Öteki yüzünü aşk denen şeyin…
“Kaybolmamak için bir kalbin içinde, Sıcağı alışıldık bir şeye dönüşüp Isıtmaz olmasın diye, O kalbin dışına çıkmalıyım bazen” diyorum. O sıcakta mayışmış, Şeklini şemâlini kaybetmiş ruhumu Salmalı dışarı, Geri vermeliyim kendime; Dışarıda koşturmaya devam eden O kadını Aşk olmadan da var edebilmeliyim.
Düşe kalka ilerlemeli Engebeli yollarda; Aşka en uzak, en aykırı Her ne varsa bulup Tamamlamalıyım eksik kalan o parçayı… Aşka gerçek anlamını verecek kadar Toza toprağa bulanmalı, O sıcağı yeniden hissetmek için Epey bir üşümeliyim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖTEKİ YÜZÜ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖTEKİ YÜZÜ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.