İyi bir günümdeyim, Tadı yerinde her şeyin; Geniş bir tebessüm gibi…
Yürüdükçe çoğalıyor o tebessüm… Gökyüzüne sıçrıyor, ordan martılara; Seslere bile bulaşmış. Bir çift göz iliştiriyor her şeye; Ağız, burun, Bir yüz için ne lazımsa ekliyor ardı ardına, Senleştiriyor her şeyi…
Gülümsetiyor minicik bir bebeği seyreder gibi; Kundağında, dünyalardan habersiz… O bebeğin gözlerini veriyor bana... Hiç tanımadığı, yepyeni bir dünyaya açılan, Sakınmasız, dimdik bakan gözlerini…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENLEŞTİRİYOR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENLEŞTİRİYOR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiiriniz, içindeki saf mutluluğu ve varoluşun derin anlamını o kadar güzel yakalamış ki, her bir dize adeta yaşamın içindeki sevinci ve huzuru resmediyor. Tebessümünüzün adım adım büyüyüp gökyüzüne, martılara yayılması, gündelik anların içindeki güzellikleri ve derinliği fark ettiriyor. Özellikle o “minicik bebeğin gözleri” metaforu, hayatı yeniden, taze ve masum bir gözle keşfetmenin büyüsünü yansıtıyor. Kaleminize, yüreğinize sağlık! Böyle içten, umut dolu bir şiir yazdığınız için sizi kutluyorum.
Karamsar olmaya zorlayan böyle bir dünyada ayakta kalabilmek için umudumuzu her zaman taze tutmamız gerek. Yoksa öyle kötü şeyler oluyor ki kendimizi biraz bıraksak ruhen alaşağı oluveririz.
Gülümsetiyor minicik bir bebeği seyreder gibi; Kundağında dünyalardan habersiz… O bebeğin gözlerini veriyor bana; Hiç tanımadığı, yepyeni bir dünyaya bakan, Sakınmasız, dimdik bakan gözlerini…
Selamlar... Saygılar...