(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
⚘ ŞİKÂYET DİLEKÇESİ ⚘ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
⚘ ŞİKÂYET DİLEKÇESİ ⚘ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Abi her ne kadar da geç görmüs olsam da siirini tebriksiz birakmak istemedim Her siirinde ayri tat ayri huzur var Sonsuz tebrik ve sonsuz saygi sekam ve dua ile Yerini hak eden bir siir olmus
Hayatın inişli çıkışlı bir dünya olduğunu bilmediğimizi ve en büyük değerlerimizin elimizden kayıp gittiğini üzüntü ile bağladım şiiri okurken. Ne oldu da insanoğlu bu hale geldi?
Kurudu ağacın, dalı yaprağı Hangi yana baksam, soldu sapsarı Bir hazandır sarmış sanki toprağı Sırtımdan çok vuran oldu, Yâ Rabbi
Değerli üstadım benim nazirem sizin yazdıklarınızın yanında sönük kalsa da şiirinizi görünce naçizane eşlik etmeden geçemedim. Günün şiirini ve siz şairine gönül dolusu tebriklerimi bırakıyorum. Sonsuz selam ve saygılarımla...👏💐⚘⚘⚘
Kardelen çiçeği tarafından 14.9.2024 13:28:41 zamanında düzenlenmiştir.
Sağ kolumdaki derin yırtık dışında Hastalığımdan çok şükür eser kalmadı onun da geçmesi için omuzuma protez takılması gerekiyor şimdilik onu da yapamıyorlar tedavinin üstünden biraz daha geçmesi gerekiyor dediler. Allah'n yardımıyla inşallah o da geçecek üstadım. Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Sağlık sıhhat ve afiyetle kalın. Toprağıma çok sevgi ve selamlarımla...💐🌹🌺
Sağ kolumdaki derin yırtık dışında Hastalığımdan çok şükür eser kalmadı onun da geçmesi için omuzuma protez takılması gerekiyor şimdilik onu da yapamıyorlar tedavinin üstünden biraz daha geçmesi gerekiyor dediler. Allah'n yardımıyla inşallah o da geçecek üstadım. Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Sağlık sıhhat ve afiyetle kalın. Toprağıma çok sevgi ve selamlarımla...💐🌹🌺
Mecit Bey Kardeşim, Şiiri ve yorumları okudum, dalıp gittim... Yorum kim, ben kim? Acizim. Rabbimizin huzuruna vardığımızda suallere verilecek cevabımız yok ki... İnsanlık katledilirken ne yaptın? sualine nasıl bir cevap bulalım? Yapamadıklarımız ayrı, yapmadıklarımız ayrı, yanlış yaptıklarımız ayrı sorulduğunda kaça ayrılacağız? Sualler... sualler... sualler... Rabbim affedicidir, affetmeyi sever, bizi de affeder ümidi ile kalbî selâmlarımı iletiyorum. Bu arada ben yorum hanesine bu karalamaları yazmaya çalışırken şiir günün şiiri olmuş. Gönlümdeki gerçekleşmiş. Sevinerek alkışlıyor, tebrik ediyorum.
Hoş geldiniz Muhacir Hocam. Her gün ekranlardan akan envai çeşit vahşet görüntülerine çaresizliğim yüreğime öyle bir yük ki; aynamda gördüğüm suretimden başlayarak herkese kızasım geliyor.
İnsanlık bu kadar mı çürüdü?
Eminim ki aynı duyguları hisseden milyonlar vardır. Ve yine eminim ki; gönül mürekkebiyle yazılmış, göz yaşıyla mühürlenmiş nice Şikâyet Dilekçesi vardır.
Rabbim gelecek günlerin hakkımızda hayırlara vesile olmasını nasip etsin.
Tapılıyor mala mülke paraya Keyfe keder zam yapılır kiraya Müzminleşen, kapanmayan yaraya Neşterini vuran oldu Yâ Rabbi....... Şentürk Dursun
Bu sayfada yalnızca şiir okumuyoruz. Aynı zamanda şiir adına, insanlık adına çok şeyler öğreniyoruz ve kendimizi bir kez daha sorgulama imkânı buluyoruz. Naziremiz şiire gölge etmemiştir inşallah. Günümün şiirine gönül rahatlığıyla seçtim hocam. Selamlar saygılar.
Şentürk Dursun tarafından 13.9.2024 13:54:57 zamanında düzenlenmiştir.
Şentürk Dursun tarafından 13.9.2024 13:55:25 zamanında düzenlenmiştir.
Hislerimize tercüman olan Hakk'ı ve hakikati anlatan, doğruları dosdoğru söyleyen ihlâs dolu, muhteşem güzellikteki şiiriniz için gönülden kutluyorum tebrikler üstâdım. Kalemine ve ihlâs dolu yüreğine sağlık diliyorum. Bu müstesnâ eser GÜNÜMÜN ŞİİRİ'DİR. Sonsuz selam, duâ, sevgi ve saygılarımla. Allah'a emanet olun. Hayırlı Cumalar diliyorum.
Biliyorsunuz ki şiirlere dokunmayi, şiirlerdeki her bir muhtevanin içine girmeyi seviyorum abi. Elemine nasıl karşı koyamıyorsa insan kalemine de karşı koyamiyor işte ruhuna uygun bir kaç mısra da olsun gördüğü ve okuduğu zaman.
Aman nazarıniz değmesin de abim. Gıpta edin, sakıncası yoktur.
Dedim ya Güzel ve çok hisli bir şikayet dilekçesi olmuş şiiriniz. Bende şiirinize gıpta ederek yazdım işte birseyler. Elemime ve kalemime karşı koyamayarak...
"Dostluk varken tercih edip en zoru Hep kadere yüklediler kusuru Kardeşliği, bir nebzecik huzuru Millete çok gören oldu Yâ Rabbi...M.A"
İNANIYORMUSUNUZ SAYIN USTAM üç kez tekrar tekrar okudum vatanımızın düştüğü dar boğazı bu kadar güzel nakşetmiş bir şaire rastlamamıştım... gönlümden geçenlerin fevkinde okuması doyumsuz, gerçeklerin raksıydı bu nadide şiir. bu şiir hk. çok şeyler yazabilirim şimdilik 4. dörtlük benim için dört dörtlüktü aldım müsaadenizle...tebrikler ve saygılar sunuyorum.
Günümün şiiri seçmekten başka elimden bir şey gelmiyor. Benim söyleyeceğimi nâfiz bey söylemiş. Değerli hocamın kaleminden bir şiir okuduğum zaman, bir sonraki ne zaman gelecek diye düşünürüm. Saygılarımla efendim
Rabbimizin selâmı ve rahmeti üzerimize olur inşallah. Gazze kan gölüyken ve bizler bu kadar acınacak aciz hâldeyken Hakk'tan her beklenti arsızlık, yüzsüzlük gibi gelse de; gideceğimiz, çalacağımız kapı, sığınacağımız liman yine O.
Elhamdülillah.
"Muhteşem" olan şiir soframıza bağdaş kuran dostlara sunabilecek edebî lokmamızın olması.
Muhterem hocam ALLAH razı olsun. RABBİM Biizlere de o muhteşem, kaleminizden daha Nice güzellikler okumayı Nasip etsin. Selam ve saygılar saygıdeğer üstadım.
Aleykümselam Ali kardeşim, bilmukabele. Güzellikleri çok güzel ifade eden nice güzel insanlar gelip geçti bu âlemden. Neticeye bakınca; başta bu dizeleri kaleme alan olmak üzere; yazmaktan ziyade, yazdıklarımızı yaşantımıza uyarlamakta zorluğumuz ve eksiğimiz olduğu anlaşılıyor. Rabbim yazdıklarımızi hayatımıza tam manasıyla uyarlamayı nasip etsin.
Her siirinde ayri tat ayri huzur var
Sonsuz tebrik ve sonsuz saygi sekam ve dua ile
Yerini hak eden bir siir olmus