açarken dalgaları Haydar Paşa vapuru pasını döküyor hasret denize, usul usul...
şehir geceyi bekliyor incelen göğsünde sokaklar yağmuru yıldızlar ucu yanık mektuplar ki düşlerini avutan dolunay durgun ve insan olmak ne zor soyunurken takvim yaprakları...
kayıp son vagon telaşlı insanlar bavula sığan birkaç üst başlı anı yüreğe tıkıştırılan özlem mavi bir kadifeye uzanmış sere serpe hayat gözlerinde sabır taşı sonrası sokak köpeğine takılı yalnızlık kulağı markalısından insanlık boyna takılı künye mevki, soy, şan dönen devran garda uyuyan hülyalı insanlar elleri ölüm gibi göğsünde bağlı trenler geçiyor hayat geçiyor ölüyor raylarda zaman...
hayat; saçlara dolaşık bir şarkı mevsim sarısında raylarda hızla çarpan yarım şiir edalı bir beste efkarlı bir güftede tutkulu aşkla süzülüp giden tren bir nefes bir nefes daha aldı çekti dumanından uğradığı şehirlere bırakıp hasret seslerini ardına bakmadan...
ne giyse üstüne hayat yakışmıyor sensizlikte içim çıplak düşlerim pas üstüne bastığım kaldırım ıslak İstanbul başıma yağıyor kaçak bir sigarada soluklanıyor ruhum martılar dalgakıranda dalmış uykuya şiirleşirken an...
gözlerim sarkıyor pencereden kirpiklerimde birikiyor yol büyüyor sensizlik yüzümde yağmur saçlarımda rüzgar içime akıyorsun ve film şeridi geçen her zaman ve her manzara sensizlik/ kimsesizlik bekleyen yanımda...
yağmur, trenle ben sözlerle ıslanırken zamana yazdım seni...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
zaman/ı/a yazdım... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
zaman/ı/a yazdım... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ne giyse üstüne hayat yakışmıyor sensizlikte içim çıplak düşlerim pas üstüne bastığım kaldırım ıslak İstanbul başıma yağıyor kaçak bir sigarada soluklanıyor ruhum martılar dalgakıranda dalmış uykuya şiirleşirken an... Değerli dizelerinizi okumakta geç kalışımdan dolayı kendime kızdım neden daha önce okumadım diye , bu dizeleri anlatmak için sanırım kelimeler kifayetsiz kalır yüreğinize sağlık..saygılar
yağmur, trenle ben sözlerle ıslanırken zamana yazdım seni...
Sensizlikle kaybettiğim beni arıyorum şimdilerde Ruhla beden bütünleşemiyor uykusuz gecelerde Yüreğim pusuda seni beklesede Aslında kendisini arıyor sinsice.Buda benden size... Yüreğinize sağlık... Kaleminiz daim olsun... Saygı ve sevgimle...
Şiirinizi okurken bir anım canlandı gözlerimde. Uzun zaman önce bende bir tren yolculuğu yapmıştım, öyle çok uzun bir yol değildi, Haydarpaşa Garından Adapazarı’na. Çok sakin bir gidiş dönüş yaptım derken karşıya geçmek için vapura bindim. Vapurun dışına yaşlı bir bayan vardı, ağlıyordu. Elinde eski bir valiz, denizi izliyordu ve bende onu. Sonra kadın valizden birkaç bir şey çıkardı, sarıldı ve öperek kokladı, sonra teker teker denize attı. Valiz boşalana kadar durmadı, ağladı ve ağladı. Hiç unutamadım o günü. Anılarıydı belki denize döktükleri, geçmişiydi ve belki de bir daha hiç göremeyecekleri
Acaba ne derdi vardı !
İçimden bir anda paylaşmak geldi, şiir işte kime neler hatırlatıyor.
Her şiirin bir öyküsü vardır ve yansıyan yüzü var... Sana hatırlattıkları belki hazin duygulardı ama yaşamın içinde sende iz bırakmış. Beğenin için teşekkürler ve anımsadığın bir anektodu paylaşman güzeldi,
sevgili kardeşim şiirini okurken kaç zaman tüneline girdim çıktım hasret treninin mütevazi vagonunda yağmur damlaları üst döşemelerden üstüme sıçrarken tekrar tekrar ürperdim
ey Celal dedim bindin Neslihan kardeşinin şiir trenine bak nerelere geldin
bereket hayrdarpaşada indim yoksa bu hasret şiiri asla bitmez yağmurlar dinse bile
Söz şekerim sende aynı yerinde duruyorsun sıcacık... Ve beğenin beni nasıl mutlu etti anlatamam. Salt şiire bakıyoruz ki bu bizi sanırım değerli kılıyor. Sonrası dostluk ve paylaşım. Sevgimdesin unutma!
hayat; saçlara dolaşık bir şarkı mevsim sarısında raylarda hızla çarpan yarım şiir edalı bir beste efkarlı bir güftede tutkulu aşkla süzülüp giden tren bir nefes bir nefes daha aldı çekti dumanından uğradığı şehirlere bırakıp hasret seslerini ardına bakmadan...
müthiş!