Belki; saklayabilirsin hayatın kırık notalarını sevdiğin bir şarkıda susturup dilini basarsın taşları yüreğine tıka basa bayram türkülerine perdelenir kulakların mendiline gizleyebilirsin akan gözlerini ya harçlık niyetine tükettiğin hayatı! …
kaç şiir bölüşür acıları ayrılıkları yabanlık kalan sevdaları hangi yüzüne sıvarsın hasretin boyasını kına kokulu ana elini tütün kokulu baba göğsünü sarı çiçekte yapraktır kardeş bakışı ilâhi bir mektuptur her dize canın yanarken günün neşesine…
uzar gider dumanıyla tren rayları zamanı bitirirken akreple yelkovan takılır gözlerine yanağı kırmızı dünler savrulur eteklerinde geçmiş kavak yelleri esmeyi bırakmışken eylül doldurur gün ceplerine şeker yerine mırıldanarak derelerle akar yıllar birikir sararmış fotoğraf albümüne…
hoş geldin güleç gün güle güle buruk dünler misafir gelmiş kapımıza bugün bayram her yer seyran tatlılar tabakta hizmet ayakta fanilik başta terlikler, pabuçlar eşikte hüzün kapı arkasında…
Bayram şekeri niyetine dizeler. Bayramınız kutlu, yarınlarınız umutlu olsun. Şiirle ve sağlıcakla kalın...
Neslihan Yazıcılar
"çevirin terlikleri, pabuçları ve hayatı yeni günün umutlu tarafına"
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
bayram eşiği... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bayram eşiği... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevgili kardeşim bayram hazzı yaşadım sayfanda kapı önünde terlikler birikmişti nasıl çalkalandı hüznüm ve sevincim şiire zaten sözüm yok harika yazmışsın
sevgilerimi sunuyorum ve nice başarılara diyorum can kardeşime sevgimle her daim
hoş geldin güleç gün güle güle buruk dünler misafir gelmiş kapımıza bu gün bayram her yer seyran tatlılar tabakta hizmet ayakta fanilik başta terlikler, pabuçlar eşikte hüzün kapı arkasında…
güzel bir şiir meydana gelmiş latif bir ahengi var tebrikler selamlarımla
içlerinde en sevimli olanı da minnacık yeşil ayakkabalı olanıdır kesin. keşke o ayakkabı altı yıldır göremediğim yeğenimin olsaydı ve o kapı ardındaki ben...
kaç şiir bölüşür acıları ayrılıkları yabanlık kalan sevdaları hangi yüzüne sıvarsın hasretin boyasını kına kokulu ana elini tütün kokulu baba göğsünü sarı çiçekte yapraktır kardeş bakışı ilâhi bir mektuptur her dize canın yanarken günün neşesine…
Bayraminiz kutlu olsun, hüzünlüydü ama harikaydi...
bayramınız bayram gibi olsun eksilmesin tebessüm yüzünüz haritasından çocuklar beklesin tatlı tatlı tebessümler ile evinizde öpülecek yaşlı arasın gözlerinizden yaş süzülürken herkes yanınızda olsunda neşeden yüzünüzde bu ıslaklık bayram baksın gözleriniz dünyaya
uzar gider dumanıyla tren rayları zamanı bitirirken akreple yelkovan takılır gözlerine yanağı kırmızı dünler savrulur eteklerinde geçmiş kavak yelleri esmeyi bırakmışken eylül doldurur gün ceplerine şeker yerine mırıldanarak derelerle akar yıllar birikir sararmış fotoğraf albümüne…
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Bayram keyfine uygun seyyah ruhlu dizelerle tebessüm ederken ,bayramınızı ben de kutluyorum
hoş geldin güleç gün güle güle buruk dünler misafir gelmiş kapımıza bu gün bayram her yer seyran tatlılar tabakta hizmet ayakta fanilik başta terlikler, pabuçlar eşikte hüzün kapı arkasında…
uzar gider dumanıyla tren rayları zamanı bitirirken akreple yelkovan takılır gözlerine yanağı kırmızı dünler savrulur eteklerinde geçmiş kavak yelleri esmeyi bırakmışken eylül doldurur gün ceplerine şeker yerine mırıldanarak derelerle akar yıllar
guzel bir gunde, guzel bir siirle karsiladik sabahi.. ve gecmis bayramlar, cocuklugum canlandi dizeleri okurken. hepimizin guzel, sicak icimize sinen bir bayram olmasi dileklerimle.. tebrikler.
hoş geldin güleç gün güle güle buruk dünler misafir gelmiş kapımıza bu gün bayram her yer seyran tatlılar tabakta hizmet ayakta fanilik başta terlikler, pabuçlar eşikte hüzün kapı arkasında…