(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mahzun... Mahcup... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mahzun... Mahcup... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba Mecit Ağabeyim. Şiirlerinizin dinlendiriciliği, fark ettiriciliği bir yana. Bazen çözülmek isteyip de sus pus olur ya insan. Ne diyeceğini bilemez ve sadece ağlaar ve ağlar...
Sessiz yakarışlarınız, o gözyaşlarının sesi olması hasebiyle okuyanlar için de bir reçete gibidir aslında... Hangimiz mahzun, mahcup... degiliz ki?
Erbil Edil hocamızın okuyuşuyla kısa yoldan duyguya ulaşmak, ayrıca bir huzur ve kolaylık sunmuş oluyor.. Kendisini zaman zaman youtube kanalından dinleme fırsatım oluyor...
Bir de, hani bir latifeniz olmuştu: "Şiir yolunda adım geçmediği için pek bilinmesini istemiyordum." demiştiniz. 🙂 Şimdi bu şiire yazınca, aklıma muhtemel nedeni geldi,müsaadenizle eklemek istiyorum.
Şiir yolunda, zannediyorum çelik levhalar üzerine yazılan bölümler, yol boyunca yere çivilenmiş veya vidalanmış durumdalar. Şimdi bu şiir, çelik levhalara yazılıp yere çivilenebilecek türden mi acaba ?😊
Çok teşekkür ederiz emeklerinize... Saygı, selam ve dua ile... Allah'a emanet olun inşallah..
"Şiir yolunda, zannediyorum çelik levhalar üzerine yazılan bölümler, yol boyunca yere çivilenmiş veya vidalanmış durumdalar. Şimdi bu şiir, çelik levhalara yazılıp yere çivilenebilecek türden mi acaba ?"
Bilmeem. Bi gece kimseye çaktırmadan çakmayı deneyeyim, bakalım nasıl duracak.😃
Bilirsiniz; suçunu bilen mahzun, mahcup, biraz da ağlamaklı bi afacan biraz iç çekerek, hıçkırıklar içinde annesine bi şeyler anlatmaya çalışırken kelimeler boğazında düğümlenir, heceler barım çıkar ya bazen... Rabbime yakarışım sırasında da kelimeler tam çıkmamış, son harfler arada kaybolmuş dizeler içinde;
"Gençlik varken ben kıymetin’" "gözde selim’ saldım Yâ Râb 🤲"
Erbil Edil Kardeşimin hatırı için, eksik harfleri görmezden gelerek sayfaya bıraktım.
Yani; bu paylaşımda -bence- şiir yok; sadece -içten- bir yakarış var.
Yine çok güzel bir yorumunuzla sayfama renk kattınız Tülay öğretmenim. 😊
Ben bu şiire birkaç defa geldim bugün. Okudum , dinledim. Yorum yazmak istedim. Öyle çok şey yazmak istedim ki, ama tek bir kelime bile yazamadım. Sessizce ağladım her geldiğimde ve yine sessizce ayrıldım sayfadan.
Çok etkiledi beni her kelimesi ile...
Ve yine yazmak istediklerimi tam yazamadan çıkıyorum sayfadan. Ama yine uğrayacağım dinlemeye ve okumaya
Öncelikle teveccühünüz için çok teşekkür ederim değerli Şairim.
Bu vesileyle bir itirafta, daha doğrusu özeleştiride bulunmak isterim;
Şiir olarak -mesela- dokuz şiir önceki "Yâ Rabbi" şiirime kıyasla zayıf, yetersiz dizeler.
Şiirsever dostlarımı, sayfama uğradıklarında haz veren dizelerle uğurlamak isterim.
Eski tarihli bu şiirim bu sayfada yer almasını Erbil Edil kardeşimin çok beğendiğim ve başarılı bulduğum yorumuna ve seslendirmedeki becerisine borçlu.
Beğenizinin sebebinin de bu olduğuna inanıyor; bu vesileyle Erbil Edil kardeşime tekrar teşekkür ediyorum.
Şiiriniz vasıtasıyla tüm ortak dualarımızın kabulünü Cenab-ı Hak'tan niyaz ediyorum. Muhteşem güzellikteki şiirinizi aynı güzellikteki yorumuyla dinlemek huzur verdi, yazan ve yorumlayandan da Allah râzı olsun inşallah. Bu vesileyle yarın Allah nasip ederse idrak edeceğimiz mübarek Berat Kandilimizin ülkemize, milletimize, İslam âlemi ve insanlığa hayırlar getirmesini diliyorum. Sonsuz selam, duâ ve saygılarımla. Allah'a emanet olun.
Şiirlerinizin dinlendiriciliği, fark ettiriciliği bir yana. Bazen çözülmek isteyip de sus pus olur ya insan.
Ne diyeceğini bilemez ve sadece ağlaar ve ağlar...
Sessiz yakarışlarınız, o gözyaşlarının sesi olması hasebiyle okuyanlar için de bir reçete gibidir aslında...
Hangimiz mahzun, mahcup... degiliz ki?
Erbil Edil hocamızın okuyuşuyla kısa yoldan duyguya ulaşmak, ayrıca bir huzur ve kolaylık sunmuş oluyor..
Kendisini zaman zaman youtube kanalından dinleme fırsatım oluyor...
Bir de, hani bir latifeniz olmuştu: "Şiir yolunda adım geçmediği için pek bilinmesini istemiyordum." demiştiniz. 🙂
Şimdi bu şiire yazınca, aklıma muhtemel nedeni geldi,müsaadenizle eklemek istiyorum.
Şiir yolunda, zannediyorum çelik levhalar üzerine yazılan bölümler, yol boyunca yere çivilenmiş veya vidalanmış durumdalar.
Şimdi bu şiir, çelik levhalara yazılıp yere çivilenebilecek türden mi acaba ?😊
Çok teşekkür ederiz emeklerinize...
Saygı, selam ve dua ile...
Allah'a emanet olun inşallah..