Seyre dalıyordum seni Hüznün kızı Eylül’e baktığım gibi…
Ben seviyordum Sen korkuyordun Hep bu vakitlerde görüyordum gerçeklikleri
Sen kokuyordun Sarı safran lekeli yaprak benzeri Nefesim kesiliyordu keskinliğinden
Eylül çıkarken benden Ruhum çıkıyordu bedenden… Eşlik edecek ille de İlelebet tekrar edecek bu sorumsuz hikâye
Ben yine yeniden yürüyordum yitik kekik kokularının ardından Derdi bana özgü bir serkeşlik içinde.. Tenimde büyüyordu son bahar Büyüleniyordu tekrarlı sancılar Zihnimde kuru papatyalardan bir taç Ödülüm öğrendiklerimdir diye diye… Yine yeniden sevmeye…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Eylül Çıkıyordu... Ruhum da... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Eylül Çıkıyordu... Ruhum da... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
tapusunu almalı eylül dizelerden izin vermemeli şairlere bu kadar hüzüne sahip bir ay değilim derken hiç duyan var mı? saygılar şair duygulara ortak olduk sayenizde. şiir kanburu:))
" Ben seviyordum Sen korkuyordun Hep bu vakitlerde görüyordum gerçeklikleri "
Eylül'ün Masal Bozan havası ne kadar da yaprak kurusuna benzer bir şekilde sayfaya hüzün hüzün düşmüş...
" Eylül çıkarken benden Ruhum çıkıyordu bedenden… Eşlik edecek ille de İlelebet tekrar edecek bu sorumsuz hikâye "
Maviyi çalmış Eylül sapsarı biraz da siyah ile griye çalan bir tonda umudun en yorgun en durgun halini bırakmış zavallı yeşile, dikiş atılmış oluk oluk hasret akan dudaklarında "ilelebet" acı bir şarkı mırıldansın diye...
Tebriklerim çoktu şair, masalların Eylül'e hiç uğramaması ve hiç bir dal ile onun yaprağının sarıyı tatmaması dileğiyle...
... kol kola gördüm sizi eylülle kırlaşmış anıların peşinden gidiyordunuz büyümeyecek çocuklar gibi büyütemediğiniz aşklar ellerinizde ne çok sevmiştiniz son/baharı sinmiş bir hüzün dalgası martılarda aramıştı yalnızlığı...
...eylül intihar rengi...sıradan aşklar için diyet sebebi...