(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVGİLİ SEVİLMEZ Mİ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVGİLİ SEVİLMEZ Mİ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Üstadım kutlarım yine MÜKEMMELDİ yüreğine sağlık düşünsdürücü ve hoş bir şiir okudum o kutlu kaleminden kalemin daim yaşamın huzur ömrün uzun olsun inşallah
Ümit Zeki,ne yapsan yap,boşuna, Kimse bakmaz gözlerinin yaşına, Ölüm bir gün gelecektir başına, Sevmelisin sen de seni seveni.
Kutluyorum dizeleriniz çok harika herkesin üzerinde düşünmesi gereken bir durum ölüm,sevsekte sevmesekte bir gün her canlı ölümü tadacak,selamlar ve saygılar.
Her seferinde incinen ben oldum Kırılan yüreğimin parçalarını topladım Usulca çöp tenekesine bıraktım. Olur da toparlanıp bir araya gelirse Dayanamaz yokluğuna affeder =========================== İncinen yürekler kırık olur, Boş yere başkaları doldurur Unutamaz onu yüzunu soldurur İncinme inciltme aşk yaşa... Tebrikler Değerli Şair Dostum. Yürekten kutlarım..
Her seferinde incinen ben oldum Kırılan yüreğimin parçalarını topladım Usulca çöp tenekesine bıraktım. Olur da toparlanıp bir araya gelirse Dayanamaz yokluğuna affeder =========================== İncinen yürekler kırık olur, Boş yere başkaları doldurur Unutamaz onu yüzunu soldurur İncinme inciltme aşk yaşa... Tebrikler Değerli Şair Dostum. Yürekten kutlarım..
bir sonsuzluk yolunun yolcusuyuz biz ölüm fermandır sanki öyle biliriz topraktan gelmişiz toprağa gideriz ölümsüz kalan geride sevgiyle ektiklerimiz
bu dünyadan çok alır vermek istemeyiz bir alışveriş gerçeği anlam vermeyiz ölümsüz kalan geride sevgiyle ektiklerimiz ne ekersek bu dünyaya onu biçeriz
Arı gibi gülden güle konarsın, Niye benim aşkım ile yanarsın? Nerde hüzün, hep orada sen varsın, Sevmiyorum, sevemedim ben seni.
“Kimsin” dedim; dedi, “adım ölümdür”, Dedim, “bana yaptıkların zulümdür”, Dedi; “benim her zaman ki halimdir, Sevmesen de, seveceğim ben seni”.
Ümit Zeki, ne yapsan yap, boşuna, Kimse bakmaz gözlerinin yaşına, Ölüm bir gün gelecektir başına, Sevmelisin sen de seni seveni. ............................... kutlarım gönül ezgisi şiiri
Mevlana ölüm gününü,düğün günü olarak değiştirmiş,Bizi annemizden yetmiş kez daha çok seven yaradana kavuşmak elbetteki bizi sevindirir...Bizlere bunu sevdiren kalemler kırılmasın...Tebrikler...
korku ve sevgi bir arada işlenmiş ve bize "ölümde var ölüm" mesajı veriyorsunuz tebriklerim güzel düşünen ve yazan yüreğe ...özel bir şiirdi kutladım..
Ümit Zeki, ne yapsan yap, boşuna, Kimse bakmaz gözlerinin yaşına, Ölüm bir gün gelecektir başına, Sevmelisin sen de seni seveni. çok güzel usta işi.. tebrik ve saygılar..
Ümit Zeki, ne yapsan yap, boşuna, Kimse bakmaz gözlerinin yaşına, Ölüm bir gün gelecektir başına, Sevmelisin sen de seni seveni. TADINDA GÜZEL AKICI BİR ESER DAHA SEVGİ ÜZERİNE YAZILMIŞ HARİKA DİZELER KUTLARIM DOSTU MUHABBETLE SELAMLIYORUM
Ümit Zeki, ne yapsan yap, boşuna, Kimse bakmaz gözlerinin yaşına, Ölüm bir gün gelecektir başına, Sevmelisin sen de seni seveni. + Mükemmel bir şiir yazan söyleyen yüreğiniz dert görmesin.
Neyleriz ki ölüm hepimizin yazgısında Er geç giyeceğiz o tacı başımıza. Allah gecinden versin efendim cümlemize.Ölümle sohbet eden ve irdeleyen dizeler mükemmeldi. Beğeniyle okudum. Selam ve saygılarımla.
Ümit Zeki, ne yapsan yap, boşuna, Kimse bakmaz gözlerinin yaşına, Ölüm bir gün gelecektir başına, Sevmelisin sen de seni seveni **************************
çok güzel di. vakti yaklaştıkça sevgisi düşüyor gönüllere.
insan öğesi en değerli şeydir .Onun için insanlığa önem vermek sanırım en temel yaşam koşullarından biri olsa gerek. şair güzel bir konuyu ele alıp işlemiş ve ölümü adeta sorgulamış ki insana çok önemli mesajlar vermektedir. Evet en sevmediğimiz tek şey ölümdür ama ne fayda !... O bizi hep sevmekte... Kutlarım paylaşımı
bazen öyledir insaqn cok ister cok sever bazen de kacış arar yok bir her kul elbet binip gidecek binip tahta ata son yolculuk adında ..yüreğine sağlık farklıydı dizelrin kutlarımm...
Kimsin” dedim; dedi, “adım ölümdür”, Dedim, “bana yaptıkların zulümdür”, Dedi; “benim her zaman ki halimdir, Sevmesen de, seveceğim ben seni”. DEĞİŞİK GİBİ GÖRÜNEN,ANCAK YAŞANILAN GERÇEK BİR TEMAYI KALEME ALANELLERİNİZE VEDE YÜREĞİNİZE SAĞLIK.
Harikaydı... Ölüm...Dünya üstünde herşeyi başarabilen insanoğlunun,karşısında aciz ve naçar kaldığı tek gerçek.. Sevsekte,sevmesekte...Ölüm herkesin kapısında.. Naçizane ben derim ki o yüzden,herkesi herşeyi sevelim.Bizi sevmeyeni de sevelim,yaratandan ötürü.. Bu dünyanın bir tiyatro sahnesi oldugunu ve bizlerin de bu sahne üzerinde rol yapan insanlar olduğumuzu unutmayalım. Bu vesile ile,emeğinize,yüreğinize sağlık..Allah uzun ömür versin.. Saygılar..
Ümit Zeki, ne yapsan yap, boşuna, Kimse bakmaz gözlerinin yaşına, Ölüm bir gün gelecektir başına, Sevmelisin sen de seni seveni. Elbette sevmek güzel bir duygu. Onu şiire dökmek ayrı bir duygu.
Ümit Zeki, ne yapsan yap, boşuna, Kimse bakmaz gözlerinin yaşına, Ölüm bir gün gelecektir başına, Sevmelisin sen de seni seveni. Elbette sevmek güzel bir duygu. Onu şiire dökmek ayrı bir duygu.
Evet ilk kıtalarda olmaz böyle dedim ama ölümün soğuk yüzü görününce haklısın dedim sona geldim .Dedim ki;Ölümü bir an bile aklından hiç çıkarma ........saygılar
Kimsin” dedim; dedi, “adım ölümdür”, Dedim, “bana yaptıkların zulümdür”, Dedi; “benim her zaman ki halimdir, Sevmesen de, seveceğim ben seni”. Güzel bir hece şiiri,güzel bir anlatım.Tebrik ediyorum Şairi. Selam ve Saygılar.
Kimsin” dedim; dedi, “adım ölümdür”, Dedim, “bana yaptıkların zulümdür”, Dedi; “benim her zaman ki halimdir, Sevmesen de, seveceğim ben seni”. ************************* HER FANİ BİR GÜN ÖLÜMÜ TADACAKTIR..SEVSEDE SEVMESEDE**DİYE DÜŞÜNDÜM BU GÜZEL SİZE ÖZGÜN DİZELERİ OKURKEN. KUTLUYORUM. SAYGILARIMLA ŞİİR VE SEVGİYLE KALIN.
DilrubaNurayErenler tarafından 9/15/2008 5:22:21 PM zamanında düzenlenmiştir.
elinize ve yüreginize sağlık