Ne zamanlar geçer ömrün tarifsiz taraçalarında rüzgârlı bir terastır acı göğsüne vuran sel basar anıları takatsiz kalır koynunda eller s/dökülür sayfalara eşyalarda çürür çocukluk izler kırık şişe, çerçevesiz tablo körüklü fotoğraf makinası rutubet kokulu çarşaflar yağmalanmış hatıra izi kayıp kitaplarda okunamayan sözler yırtık romanda anlatımı eksik talan hayatlar bir bir gözlerimde…
ne hiddetli bir çığlık ne suskun bir dil dilinde alaca bir karabasan bağırsan sussan nafile gidenler geri gelmiyor ne topraktan ne zamandan yaşları yıllara satan bayat insanlar sis öncesi bir uğultu gökyüzü şimşeklere eşittir bazı patlamalar…
gittiğin kadardır hayat boyadığın kadardır gökyüzü yaslandığın kadardır bir omuz bir fırça darbesi bozar hayatın resmini ya da yanlış bir renk ahengini hiç gözyaşlarının rengi değişir mi? sevişir mi güneşle ay tersine akar mı nehirler kelebekler hey gidi kelebekler uzar mı ömürleri acep? efsunlu bir çiçeğin çanaklarında rengi ahenkli notalar uçarsa kanatlarında ne hoş bu dünya... ... nane şekeri oysa nefesinde soğuk soğuk eser üzerine içtiğin her bardak su…
hiç giymedim hayatın sökük elbisesini halı altına süpürülmedi saklı çöpler ne zaman alnıma dokunsam berrak bir su geçer çağlayarak bir atın yelesinde dört nala hayat nasılsa eski bir gam kalır taş plakların dönüşüne birlikte çalarız neşeli müzikleri...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
eski gam... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
eski gam... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ADLEDİLMİŞ BİR ÖMRE DAİR,KİMİ ZAAMN GÖZDE KALAN YAŞANILASI HEYECANLAR KİMİ ZAMAN KİBİRSİZ SİNEYE ÇEKİLEN ACILAR DOYUMSUZ DU ,AN BE AN BİR YAŞAMIN ODAĞINI BELİRTTİNİZ ADETA ,YÜREĞİNİZE SAĞLIK
eski gam,gam,hep eski yükler taşır sırtında,veya gamlanmamız ardımızda bıraktıklarımızdan doğar.Şiiri okuyunca böylede anlama şansımız var, doğru bir tespittir. Anı yaşadığımızda geçirdiğimiz hal efkardır..Bizimle birlikte adım adım yürüyen..Gamın kaynağı derinlerden...Gam yüklendikçe ağırlıklarını zaten bizde yaşlanırız birlikte. Bütün bu ağır yüke ramen umuda açılır kapım.Herşey kalır yerinde ve istediğimi çalarım.Zira hayat devamediyor.Şiirlerinize harika demekten yorulmak hoşuma gidiyor.Selam,saygı...
hiç giymedim hayatın sökük elbisesini halı altına süpürülmedi saklı çöpler ne zaman alnıma dokunsam berrak bir su geçer çağlayarak bir atın yelesinde dört nala hayat nasılsa eski bir gam, kalır taş plakların dönüşüne birlikte çalarız neşeli müzikleri... Tek kelimeyle mükemmeldi. Nefessiz okudum. Hayatin acimasizligini gercegini anlatan mükemmel bir siirdi gercekten. Ruhunuz ve yüreginiz siirin tam ortasindaydi. Kutluyorum bu güzel yüregi...
hiç giymedim hayatın sökük elbisesini halı altına süpürülmedi saklı çöpler ne zaman alnıma dokunsam berrak bir su geçer çağlayarak bir atın yelesinde dört nala hayat nasılsa eski bir gam kalır taş plakların dönüşüne birlikte çalarız neşeli müzikleri...
hiç giymedim hayatın sökük elbisesini halı altına süpürülmedi saklı çöpler ne zaman alnıma dokunsam berrak bir su geçer çağlayarak bir atın yelesinde dört nala hayat nasılsa eski bir gam kalır taş plakların dönüşüne birlikte çalarız neşeli müzikleri... ***************** gittiğin kadardır hayat, boyadığın kadardır gökyüzü ,yaslandığın kadardır bir omuz DÖRT NALA GİDEN BİR HAYAT GERİYE ESKİ BİR GAM KALIR. DAĞITILACAK. HARİKA DİZELERDİ. KUTLUYORUM. SAYGILARIMLA ŞİİR VE SEVGİYLE KALIN.
hiç giymedim hayatın sökük elbisesini halı altına süpürülmedi saklı çöpler ne zaman alnıma dokunsam berrak bir su geçer çağlayarak bir atın yelesinde dört nala hayat nasılsa eski bir gam kalır taş plakların dönüşüne birlikte çalarız neşeli müzikleri...
Hayranlıkla okudum. Çok güzeldi. Tebrik eder, selamlar, saygılar sunarım.
hep güzeldi şiirleriniz yine güzel şiirde kullandığınız kelime darağacının zenginliği konular arası geçişteki üstün yeteneğinizi kıskanıyorum desem yalan olmaz