(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Uzaktan Sevmek şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Uzaktan Sevmek şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bilir misin seni sevdim uzaktan Göremezsem bile övdüm uzaktan Hayatım sensizce sıkkın tuzaktan Sanma ki bu aşkta çok geriyim ben bu güzel eserinizi kutlarım yüreğinize sağlık kaleminiz daim olsun selam ve saygılar....
Şiirin bütün öbekleri muhteşem. Çok güzel imgelerle bezenmiş. Sevdanın gücü bu imgelerle gizlenmiş. Şair öyle işlemiş ki nakış nakış , okumaktan gözümüzü alamıyoruz. Büyük bir beğeniyle okudum. Şiirinizi ve sizi kutluyorum. Esen kalınız.
Aşka sevdaya esir olmak bu olsa gerek.... Şiirinizin ahengi ve ritmi o kadar akıcı ve güzel ki okudukça okuyası geliyor insanın.. Baharda açan kır çiçekleri gibi ne kokusuna nede rengine doyamadık.. yüreğinize sağlık tebrikler.. selam ve saygılarla..
Sevdaya sitemli hüzün veren duygularla harika yazılmış yürek sesinizi gönülden kutluyorum tebrikler efendim. En içten selam ve saygılarımla. Esenlikler diliyorum.