Ve giz Her taşa dönmüş yüreğe vurulduğunda kazma Bir kıvılcım ateşiyle kendini belli ediyordu Yüreği kör olmayan herkes görebilsin diye… Diğerlerine mi? Ne çare...
Yüreğimde sessiz infilak Adı yazılır geçmişin Geçilmişliklerin andı lanetle yakılarak… Ah kara! Bağlanma gayrı bana Dolunay dünyanın şekline ispat değil Yıldızlar gerçek süsler değil Aldanma Onlarda asılmış bir bir göğün yüzüne Dileklerime koşuşları mutluluklarından değil Bunların hiç biri deli saçması değil Saçması eksik silah gibi siyahın Ağlanma Başın dik olmalı Sözün yar Yarın temiz olmalı… Senin hükmünde beslediğim gözyaşımdır bana kâr.
______Avutmalıyım ___________Çünkü _______________Bu gece ___________________Azdan çok sitemkâr..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Her Gece ; Ateş Uyurken Yüreğimde İnfilaktır şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Her Gece ; Ateş Uyurken Yüreğimde İnfilaktır şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne denilebilir ki, böylesi yoğun duyguları taşıyacak kelimeler, ancak büyük bir kalemin eseri olmalıdır.İnsan okudukça kendini kaybediyor dizelerinizde.Şiirin girişinde yüreklere sıkılan kurşun,tamamında dünya ile tüm bağlantıları koparıp bilinmez boyutlarda yolculuklara çıkarıyor okuyanı.Evrende insan olmanın zerreliğini ve dahi acizliğimizi, aynı zamanda gönlümüzle ne kadar büyük olduğumuzun idrakine vardırdı bir kere daha şiiriniz.Kutlarım yürekten.
.. kâr hesapsız işlenmişse her günah aşk'a yazar en hesaplısı akla zarar martının gözüne ört geçmişi yinede sen diye uçar gök aşina bir yalnızlığı evlat edinmiş -gözlerinden- sanki büyütecek büyütecek ne var ki avuntunu gölgemi bandırdım acıkmışlığına avunurum zamanı başa bağlayan karana karala çok karala ayrık her söylence -sensiz yarına-
...iki yüz/lülüğüm sen geldiğinde arsızca oynaşıyor...gittiğinde; bir yüz diğerine ar/lanıyor...hangisi bilmiyorum...sesszice seyrediyorum...
Dolunay dünyanın şekline ispat değil Yıldızlar gerçek süsler değil Aldanma
Ayında güneşten sakladığı bir yüzü var ve yıldızlar ışığına vurulduğumuz gün olur tek tek boşlukta kaybolur gider tüm gidipte kaybolanlar gibi ve geride kalan yine siyah gece olur yalnızları koynunda saklamak için
şiirdi sevgili mate içinde kendımden bir şeyler bulduğum bir şiir
şiirlerinizin isimlerini bir yada en fazla iki kelime yapın lütfen akılda kalsın diye
takdir sizindir