An’nın sıkı dokusuna sığınan yoksul aklıyla akşamı bağlamış altın kafesine bir deli alışkanlık yüklemiş korkaklığına izole edip kendini özgürlüğünü ilan etmiş daha gül bile anlamazken dikenini benim alanım benim bağımsızlığım diyerek kendini devrim sanmış küçük bir sivilce gibi..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜLDÜM 2 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜLDÜM 2 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
dil her sözü konuşur ama sözün özü özden gelendir... ahmak ataşı ancak kendini yakar ama farkında değildir ahmak kül ömrünün bir yel ile son bulacağının...
anlam yüklüydü paylaşımınız kıymetli şair susmasın kaleminiz kelamınız
İçinde mutlaka bir ironi, ufacık da olsa hicivsel bir durumun varlığı da var demektir.
Herkes yerini ve konumunu bilmeli ve ona gôre bir davranış sergilemelidir..Yani herkes kendisine bahşedilen haddini iyi bilmeli yani. Netice itibariyle dağın yücesi de vardır cücesi de.
"Ya olduğun gibi, ya da göründüğün gibi"
Fazlası olmak,fazlasını istemek, normal değildir..
Tebessüm ettim ben de :) Boyundan büyük işlere kalkışmamalı insan değil mi..