Güzeller güzeliydin,niye soldu cemalin, Pas tutmuş kilitleri, sevgi ile açmadın. Örnektin herkeslere,sona ermiş kemalin. Evlilik tercihini,oy kullanıp seçmedin.
Gönlünü kaptırmıştın,yakışıklı bir gence, Şimşekler çakıyordu,gözlerini görünce Dünya toz pembe oldu,deli gibi sevince Gizemli duyguları,sevdiğine saçmadın
Bakanlar vurulurdu,gözlerinin rengine. Ne yazık düşemedin, aradığın dengine, Umutlar geçip gitti, ufuktaki engine Kanadını kırdılar, havalanıp uçmadın.
Gizlice buluşurdun,ıssız köprü başında Adını katık ettin, ekmeğinde aşında. Sevgin dile gelirdi,damlayan göz yaşında. Mutluluk makasıyla bir gelinlik biçmedin.
İsteyen oldu seni, sevdiğim var demedin. Kahroldun için için,yemek bile yemedin. Açılmış yaraları , hüzünlerle yamadın. Karara karşı gelip, sevdalına kaçmadın.
Gurbete kız vermeyiz,diye seni kırdılar. Zengin adama verip, muradına erdiler. Kurduğun hayalleri, acımadan serdiler. Hayatın zehir oldu ,aşk şerbeti içmedin.
Saçında aklarınla, şimdi seni görünce, Ne idin ne olmuşsun,düşündürdü derince. Yapacak şey yok artık, kader ağı örünce, Bu hayat köprüsünden,isteyerek geçmedin.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
çok güzeldi,çok acıklıydı,çok doğru, Allah razı olsun öğüt sevgi ve özlem vardı, Hakikat vardı,ı , o çok güzel yüreğine sağlık Üstadem ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla
Sitemlerin de yer yer görünür olduğu şu hayatı duyarlılıklarıyla dillendiren naif dizelerdi okuduklarım. Kaleminiz kavi olsun dilerim. Saygı ve selamlarımla.
çok güzeldi,çok çok doğru, sevda ve iözlem vardı, Hakikat vardı, o çok güzel yüreğine sağlık Üstadıem, ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla
Bir sevdanın evrelerini ustaca anlatan kaleminizi yürekten kutluyor ve tebrik ediyorum. Gönlünüze yüreğinize sağlık üstadem. Harikaydı emeğinize sağlık. Selam ve saygılarımla hayırlı akşamlar diliyorum.
Feodal yaşam şeklinin acı bir yansıması olan şiiriniz maalesef gerçekleri bütün çıplaklığıyla ortaya seriyor hocam Oralarda Bir çoğu (erkekler dahil) bu kaderi yaşayarak bedbaht edilmiş insanlar arasına girdiler . Yaşama ayna olan. şiirinizi kutlarım
çok anlamlı bir şiirdi aslında evlilik kararını herkes kendi vermeli sonuç ne olursa olsun bu karar benim diye katlanırsın tebrikler hocam selam eder esenlikler dilerim
Okumaktan mutluluk duyduğum kaleminizden hüzünlü duygularla harika yazılmış ve muhteşem güzellikte yorumlanmış eseriniz için gönülden kutluyorum tebrikler efendim. En içten selam ve saygılarımla. Esenlikler dileğiyle.
Allah razı olsun
öğüt sevgi ve özlem vardı,
Hakikat vardı,ı ,
o çok güzel yüreğine sağlık Üstadem
ders vericiydi,akıcı anlamlı
düşündürücüydü
kutluyorum Dualarımla selamlarımla