Seni andım dün yine, sahil boyu dolaştım. Duygularım şahlandı,bana ilham verdiler. Mümkün değil kavuşmak,firakına alıştım. Buna sebep olanlar, muradına erdiler
Bıraktığın yerdeyim, yaşla dolu gözlerim. Harlanan bu ateşte, yüreğimi közlerim. Ağzım dilim lal oldu, düğümlendi sözlerim. Henüz gonca gül iken, açılmadan derdiler.
Düşündükçe sızlıyor, göğsümün sol yanları. Sanki dondu akmıyor, damarımın kanları. Rüyalarda yaşarım, istediğim anları. Özgür uçan kuş idim,can evimden vurdular.
Füme renkli bulutlar,birden yağmur getirdi. Neler hayal ettiysem, bir çırpıda bitirdi Uğradığım hüsranlar, beni alıp götürdü. Bu halimi görenler, hak etmeden yerdiler
Gönlümdeki özlemin, hüzün koydu içime. Yaşadığım kederler, ak düşürdü saçıma. Zayıf düştü bedenim,kumaş girmez biçime Olur olmaz sözlerle,beni her an gerdiler.
Çağlayan bir su idim, dalgalanıp duruldum. Gönlüm sırça bir köşktü,darben ile kırıldım. Umutsuzluk içinde, üzülmekten yoruldum. Hür olmadım rey imde, yargılayıp durdular.
Sevilmeyi sevmeyi, bakışını özledim. Bu nadide duyguyu, derunumda gizledim. Sana belli etmeden uzaklardan izledim. Aramızda turnalar, iletişim kurdulalar
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Uzaklardan izledim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Uzaklardan izledim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kıymetli Şairim, Kutlarım. Yine şiiriniz, çağlayan sular gibi akmış gitmiş. İnsan ne ara, son mısraya geldiğini anlamıyor. Uzaklardan izler olmak, sevda yükünün en ağırı olsa gerektir. Elini uzatsan, tutacak kadar yakın, bir ömür mesafesi uzak olmak. Şiiriniz aldı götürdü... Elinize ve yüce gönlünüze sağlık. Saygı ve selamlarımı sunarım.
Yorumun da şiirin kadar nahif ve sıcacıktı can torağım... Ve bütünüyle muhteşem güzellikteydi her zaman olduğu gibi... Yürek sesine ve şiirine ses olan nefesine gönül dolusu tebriklerimle... Şiir yüreğinize gönülden sevgilerimle...
muhteşem bir hece şiiri okudum. şiirin tüm güzellikleri sarahaten sayfaya dökülmüş, okuma hazzıyla dolu ve de çok başarılı... tebrikler ve saygılar sunuyorum...
Allah Şehit ve Gazilerimize Rahmet eylesin, çok güzeldi,çok acıklıydı, sevgi ve özlem vardı,Hakikat vardı, o güzel yüreğine sağlık Üstadem , ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla
Hüzün veren duygularla harika yazılmış ve yorumlanmış muhteşem güzellikteki şiiriniz için gönülden kutluyorum tebrikler efendim. En içten selam ve saygılarımla. Esenlikler diliyorum.