Mana denizi sevgiden başka hiçbir lügat bilmez Gönül revan Gül kokusu mihenk olmadıkça meydana çıkmaz Yollar seyran Ressamın paletinde ana rahmi iki büklüm Binlerce tohum Nemrut’un yaktığı ateşte sıraya dizilir Yenik düşer yeryüzü, kor yende İncinmişlikte ah Ejderhanın ağzında anılarım var benim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ejderha Düşü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ejderha Düşü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gene manidar bir eser paylaşmışsınız Yürekleere inceden inceye . iş yoğunluğumdan pek fazla takip edemiyorum zamanlamam geç olsada sizi okumak büyük keyif kaleminize ilhamınıza sağlık üstadem🙏
Ve yazılmamış şiirlerimiz var bizim henüz kurulmamış cümlelerde saklanan.Ruhumuzun derinliğinde bir yerde ortaya çımakak için kapı arayan.. Yürek denilen dehlizlerimide..
Çok güzeldi şaire. şiirinizi okurken bana da ilham verdiniz. Bir anda döküldü sözcüklerim selam verip dizelerinize . Kaleminiz kavi olsun
Tebrikler ellerinize yüreğinize emeğinize sağlık çok güzel bir şiir canı gönülden kutlarım sizi ve bu güzel şiirinizi kaleminiz kavi ilhamınız daim ve sonsuz her şey gönlünüzce olsun sağlıkla kalın iyi geceler huzur dolu mutlu yarınlar diler saygılar sunarım...
Hayatın engebelli menzilinde çıkını almış yola düşen meçhul bir kervanın garip yolcusuyuz işte. gidiyoru gündüz gece.
halimizden bi haberiz , zaman akrebinin ısırığına maruz yelkovanın döngüsünde kendinden geçmiş bir berdüş ,bir mecnun güneşin hararetinden yanık gönüller taşıyoruz. beyhude vakitler yaşıyoruz... arasata,mahşere taşıyoruz sırtımıza vurduğumuz o ağır yükü
duyguların akışına bırakmışız kendimizi her zaman akıl kar etmiyor. her zaman mantık gem vuramıyor heyecenlarımıza
şiirlerin gölgesinde soğutuyoruz kaderimizi. bir menzile doğru gidiyoruz işte...
kalemin ucuna takılan bunlardı. şiiri okuyunca.
Nice şiirlere Allah'a emanet olun.
Selam ve saygılarımla
redfer tarafından 10/21/2022 6:28:13 PM zamanında düzenlenmiştir.
Merhaba değerli kalem Şiirin her zaman kigibi güzel Biz de okuduk ve kutladık yürekten, yalansız ve riyasız Gönlün abat olsun. Tüöm şiirlerin ŞAH ESER olsun Şiirle kal, sevgiyle kal, dostça ve de hoşça kal
Şiirin başlığı düşündürücü. Tek başına şiir. Tek başına bütün hayalleri düşleri tartaklayan, hüzünleri havalandıran. Yolu sevgiden geçen yüreğinize bin selam ile gönül dolusu tebrikler sevgiler Ümmühan Hanım.
Yaşamda en güzel. Şeyler güzel bir düşle başlar.O düşler bizi yarına taşıyan itici güçtür.Onlara da ejderhalar dadanmışsa Sıkıntı çok. DenektirGüzeldi şiir
diğer bütün lügatlara yabancıdır.ve diğer bütün lügatlar bu kelimeyi kendi literatürünün baş kôşesinde tuttuğu sürece geçerlidir..
Yoksa diğer bütün kelimeler, dilde bir zulümdür!
Sahi neydi ki sevgi?.. merhametten mi doğmuştu..Sevmekten mi, sevilmekten mi!
hissedilğinde damağa yerleşen tat mıydı? bir çocuğun tenindeki sütün kokusu muydu? Çöle vurgun bir su çiçeğinin kokusundaki cennet miydi?
Taa uzaklarda özlenen bir ses, Ansızın çalan bir kapı zilinin titrettiği bir yürekteki heyecan mıydı _________ Sevgi şifadır. Sevgi güçtür . Sevgi;değişimin mührüdür. öyle demişti ya Hz Mevlana..
ya da iyilikti, dostluktu, vefaydı emekti, fedakarlıktı..
İçine iyilikten ve güzellikten yana ne koyarsanız koyun, sevgi odur..
Can Ümmühan'ım ekmek aslanın ağzında derler ejderha da bir masal kahramanıdır ve birçok şekillerde tasvir edilir hatat aslan pençeli olduğu da söylenir. İnsan ne umutlarla koyulur yola ama bazen yaşadığı hayal kırıklıkları tüm umutlarını yok eder ve sanki bir ejderhanın ağzına sürülür umutları hep orada kalacak hiç çıkmayacak gibi hissettirir kendini, anılarını da yutar beraberinde ama bir zaman olur ki o karamsar günler geçer güneş yavaş yavaş ışımaya başlar ve o düşsel canavar kaybolur gider sen ve umutların yeniden filizlenip yeşermeye başlar. Sen yeter ki içini ferah tut can... Şiirini okuyunca benim de naçizane böyle bir yorum yapmak geldi içimden hatam olduysa affola diyorum ve can acıtan yürek sesinin ferahlaması dileğiyle gönülden kutluyorum ve şiir yüreğinden sevgiyle öpüyorum...
Ekim ayı veda ayıdır. Sevdiklerimizi yolculama ayıdır. Nitekimde bugün genç yaşta mesai arkadaşımızı kaybettik. Orhan'ımızın yıl dönümü. Hüzünlerin çok yoğun biliyorum. Anılarını bahçende yeni yeni açmaya başlayan Kasımpatılara altına koy Ümmühan. Sabahın soğuğuna aldırmadan yüzünü eğip koklayarak " Abim kokla miss korkuyorlar." Ellerinin temizliği, yüreğinin billûr kokusu her yerde çoğalsın.
sarrafın ahı var ki gümüşe altın işler der BABA MÜSLÜM;)) Gülün kadrini ne bilir eşek arıları mihenk olsun peteğe olsa da yesek anzer balı;)) valla şiir gibi yorum oldu Ümmühan kardeş tabi ilham olunca böyle oluyor demektir tebrikler nice alkışlar bıraktım hakkıyla... saygılarımla