(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dilimin Hükmü Yok(bê zîman) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dilimin Hükmü Yok(bê zîman) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
biz severdik sevdamızın koluna girerdik tüm dilleri susturur tüm dinleri inkar ederdik zulamızda çıplak bir sevda bağrımızda yaylım ateş insan olma sancısı yağmurlar bize yağar toprak bize artardı dileklerimiz aynı yıldızda buluşurdu kendimize mülteci değildik o zaman
....
bunu nasıl kaçırmışım...iyi ki gelmişim bir iki şiir okumak için sayfana...
bişicik demeden okudum ve çıktım...sen anlarsın zaten...
yorumsuz kalındığında neler hissedildiğini..
rastgele faik..rastgele..
viki650 tarafından 4/3/2009 1:22:28 AM zamanında düzenlenmiştir.
viki650 tarafından 4/3/2009 1:34:34 AM zamanında düzenlenmiştir.
Kürtçe düşünüyorum Türkçe seviyorum Beni senden kim ayırabilir ki?
umutsuzca içeri bakan, kimliği gereğinden fazla sorgulanmış, merhabadan çok çıkar ulan kimliğini denmiş, -yani sistem kendi verdiği kimliği zırt pırt geri istemektedir- doğduğu yer yüzünden doğuştan kavgacı zannedilen ama pek çoğu kavgadan nefret eden kavgacı esmer cesur korkak çoğu kürt çoğu türk çocuklardık…
Yılmaz erdoğanın ANKARA şiiri akılma geldi şiiri okurken aynı maviden yağan yağmurla ıslanıp,aynı güneşte yanıyorsak aynı toprağın altından geçen suyu içiyorsak hepimiz aynıyız ortak dilimiz sevgi
Kürtçe düşünüyorum Türkçe seviyorum ............hangi dl bilirsen diline kurban...M.ŞERİF düşünce kara olsa bile , dilin muhafızı dişler gülünce beyazdır.
muhteşemmmmm...tek kelimeyle muhteşem harikulade...aspendos yazınca böyle yazıyor...ve bayılıyorum kimliğine sahip çıkışına...kürtçe düşünüp türkçe sevebilmek kaç insana nasip olur...yaratıcı beynini, güzel yüreğini ve entellektüel şahsını kutluyorum sevgili faik...der dize buram buram sen kokuyor ve seni dizelerinde imge imge keşfetmek ne güzel... favori şairim...canım arkadaşım...tebriklerim çokça
Şiir H A R İ K A...resim de H A R İ K A ...içimdeki beni anlatan bir anlatım...çok çoooook beğendim...anlamlydı çünkü...yüreğine emeğine sağlık...sevgilerimle...
Kürtçe düşünüyorum Türkçe seviyorum Beni senden kim ayırabilir ki?
Bu geniş yüreğin varken, kalemini sakınma lütfen! Dünyada herkesin onayını almak istersen sıradan birisi olursun. Birileri onaysız çıkacak ki karşına kaleminin kuvveti görülsün. Yaralara dokunmayı da bileceksin, tabulara balta vurmayı da! Sevmeyi de bileceksin, ağlatmayı da...
Ve biliyorsun bunları yaparken seni yaralamaya çalışanlara karşı dik duracaksın.
Belinde Diyarbekir kuşağı Zulasında kimbilir hangi hınç, hangi mısra Yürür namus bildiği yolda... Yürür yine de yalınayak ve ayakları yanarak. ...........Ahmed ARİF
"Doğru söz yedi derenin suları içinde yıkanıp durulandıktan sonra gelir"...Alıntıdır kime ait bilmiyorum.
Şiir mi?Zozan rüzgarı şair."HER (D)İLDE SEVİYORUM SENİ"demiştin ya;
ma si dido porom
ani ohev otach
hiz ji te dikîm
Tora dust midaram
ene behibbek.......Bunu söyleyen dilin hükmü yok mu sahi?Kutladım sevgili aspendos...
Biraz Hristiyanım Biraz Müslüman Biraz Kürdüm Biraz da Türk
Hangi aynaya baksam Ben değilim Gündüz yok, Puslu akşam
Arapça yazsam vahiy hükmünde Tanrının dili Azerice zaten sempatik İspanyolca kültür mirası
Evrensel ve Enternasyonalistçe tüm dünya halklarını sevgisine almış dost yürek benim düşüncelerimi anlatıpta anlatamadıklarımı aktarmışsın dizelerine ellerine ve yüreğine sağlık Mardine geleceğim ve o manzarası olan yerde gezeceğim saygı ve sevgilerimle kardeşim yüreğine sağlık...
Kürtçe düşünüyorum Türkçe seviyorum Beni senden kim ayırabilir ki?
Biraz seninim biraz benim biraz hayatın Hayat biraz umurumda biraz aklımda biraz yanımda Biraz kanımdasın biraz canımda aynamdaki yüzdesin yanı başımda Beni senden Kim ayırabilir ki?
Düşümdesin, yarınımda,rüzgarımda Farkedermi neredesin, kimsin, kiminlesin Ne olursan ol gel yanıma....................MEVLANA *KIRÇİÇEĞİ*
Başka dilleri bilmem aspendos senin dilinin kaleminin hükmü yok...Şairlik varolanı yazabilme sanatı değildir... Yok olanı varedebilme içgüdüsüdür... Cansın...
*Kırçiçeği* tarafından 8/28/2008 2:29:18 PM zamanında düzenlenmiştir.
sevdamızın koluna girerdik
tüm dilleri susturur
tüm dinleri inkar ederdik
zulamızda çıplak bir sevda
bağrımızda yaylım ateş insan olma sancısı
yağmurlar bize yağar
toprak bize artardı
dileklerimiz aynı yıldızda buluşurdu
kendimize mülteci değildik o zaman
....
bunu nasıl kaçırmışım...iyi ki gelmişim bir iki şiir okumak için sayfana...
bişicik demeden okudum ve çıktım...sen anlarsın zaten...
yorumsuz kalındığında neler hissedildiğini..
rastgele faik..rastgele..
viki650 tarafından 4/3/2009 1:22:28 AM zamanında düzenlenmiştir.
viki650 tarafından 4/3/2009 1:34:34 AM zamanında düzenlenmiştir.