Lütfen çocuklarımıza sahip çıkalım.Ağzı salyalı insan bile diyemeceğim sapıklar o kadar çok ki..
Ve lütfen çocuklarınızın kimsenin evinde kalmasına müsade etmeyin.
On iki yaşında otuz yaşında üç çocuklu akrabası tarafından tecavüze uğradı. On dört yaşında aile kararıyla otuz yaşında birine imam nikahlı verildi. Nişanında annesi babası tecavüzcüsü halay çekerken Semira’nın gözünden yaş eksilmedi.
On altısında anne oldu. Tecavüzcüsü rahat bırakmadı. Bütün bir köyde söylenti gezince aile mahkemesi karar verdi. Ortanca amcası tarafından başı taşla ezildi. Büyük amca ve aynı zamanda teyzesi olan eşi yardım etti Önce dondurucuya konuldu. sonra çuvala konularak bahçedeki kuyuya atıldı. Üç sene sonra kuyudan cesedi çıkarıldı..
Bir çocuk gelin ve anneyi suçlu yapan anne, baba ,akrabalar tecavüz eden, evlenen ve göz yuman kim varsa hepsi suçluydu. Bu bir vahşetti. Yazmazsam ben de kendimi suçlu hissedecektim.
Çocuğu şu an dört yaşında DNA babaya ait çıktığı halde ananeye anne, dedeye baba, demekte ve onlarla yaşamakta. Yarın büyüyecek bu yavru umarım kana kan isteyen bir çocuk olmayacaktır.
Bugünün Türkiye’sinde hala bu olayların olması ne acı..! Kadının adı yok anladık da. On yedisinde kefen giymeye bir çocuğun hiç hakkı yoktu..:(
Eşi küçük yaşta kızı ala koymak cinsel istismardan ilk tutuklananlardandı. Tecavüzcüsü nitelikli cinsel istismardan içeri alındı. Amcalar cinayetle yargılanacak Yenge aynı zamanda teyze olan ise ev hapsine mahkum oldu..
Mezarı bile köyünden uzakta İstanbul’da Büyük ihtimalle aile meclisi kararı. Mekanın cennet olsun güzeller güzeli. Toprağında huzurla uyu.. bu dünya seni çok huzursuz etti zira..:(
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEMİRA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEMİRA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu günah, bu suç hepimizin. Ahmet Kaya ne güzel söylemiş. Yazamadım yazamadım. Böylesi iğrenç bir olay yaşanıyor ve biz dizi izler gibi bakıyoruz olaylara. Sesimiz çıkmıyor. Konuşmuyoruz, yürümüyoruz, yazmıyoruz. Ama işte yazan duyarlı bir yürek çıkıyor aramızdan. Allah rahmet eylesin yavrucağımıza. Tebrik, takdir ve saygılarımla sayın üstad. Kaleminiz susmasın vesselam..
Merhaba ferda hanım HER ZAMAN Kİ TAT VE DEMİNDE GÜZEL BİR ESER Kutladım yürekten yalansız ve riyasız Gönlün abat olsun, huzurla dolsun bütün şiirlerin ŞAHESER ve de BENZERSİZ olsun Gözel Irabbıma emanet olasın, salınan, salıcanan galasın
Merhaba ferda hanım HER ZAMAN Kİ TAT VE DEMİNDE GÜZEL BİR ESER Kutladım yürekten yalansız ve riyasız Gönlün abat olsun, huzurla dolsun bütün şiirlerin ŞAHESER ve de BENZERSİZ olsun Gözel Irabbıma emanet olasın, salınan, salıcanan galasın
HÜZÜN BASKINI OLDUM... sırf bu yüzden AB ye girme sevdamı yitirdim bırakın yakamızı getirelim tekrar idamı yoksa bu sapıkların sonu gelmeyecek. duyarlılık dolu müstesna dizelerdi... tebrikler ve saygılar sunuyorum...
Türkiye 'nin kanayan yarasına dikkat çeken dizeler. Keşke eli kalem tutan herkes bu yaraya tuz bassa merhem süreler. Atatürk' ün vatan ve millet düşmanı diye tanımladığı ajan örgütler bitmeden, cahiliye dönemi sona ermez. Kadın ve kızımıza sahip çıkmazsak iki ayaklı insan kılıklı mahluk insandan sayılmaz. Şiir'in kulağıma bunları fısıldadı, sansürsüz yazdım. İster darılsın ister gücensin okuyan bana... Bu gün sürünüyorsak yerde, bu cehalet tohumları yatıyor arkasında. Selam Saygılarımla.
Eğitim ve öğretim dediğimiz halde ne yazık ki ailede olsun okullarda olsun öncelik sırası değişmiş öğretim ve eğitim zihniyeti oluşmuştur. Oysa eğitimtiz öğretim bir facia dır. Çünkü eğitim ahlak kurallarını öğretim ise fenni ilmi içerir. Düşünsenize bilgi açısından son derece iyi bir doktor var ama eğitim yani ahlaki yönü olmadığı için o kutsal mesleği tüccar gibi yapıyor. İnsanları para için kesip biçiyor ki maalesef böylelerinin sayısı hiçte az değil. Tabi bu her meslek için geçerli. Daha da kötüsü eğitimsiz anne babalar...
Hayatın kendisini yazan kaleminizi kutlarım şairem. Saygılar
Sözün bittiği yer..Bunlar mı anne- baba?..Bunlar mı ebeveyin?..Cahil kardeşim cahil siz ne derseniz deyin.Adalet yok..nizam yok ahır olmuş tuvalet..Akıllanmadı gitti aklı fikri melanet..Çocuklara tecavüzden kopacak şu kıyamet..Hangi dine sığar bu hãlâ yok mu nedamet?..Nereye gidiyoruz..nereye gidiyoruz körpecik çocukları ne hakla kirletiyoruz!..Sonra aklanmak için mahkeme kuruyorsun.Kanunlardan kaçarak sehpayı kuruyorsun..Siz bir aile değil birer domuz sürüsü.Ürkütmezsen gözükmez hep saklıdır gerisi. Duyarlı yüreğinize sağlık.Mazlumlara ses olmak gerekir.Duyarlılık adına ..Saygıyla..
Biz ahlaktan yoksun kaldık maalesef böyle olunca kendimize mahalle baskısı namussuzluğu diye bir namus türettik. Hal böyle olunca her türlü çirkef adaletsiz ve insafsız insanların eline geçmiş oluyor. Biz bananeleri bahaneleri bir kenara bırakıp ruhumuzu düzeltmemiz lazım. Değerli kalem haklı bir serzeniş kalemine sağlık
sırf bu yüzden binlerce masum mezalime uğruyor. Bu durumda kadın erkek ayrımıda yok. Başına yüz kızartıcı bir olay gelmişse en yakınına bile anlatamıyor insanlar...
nasıl anlatsınlar ya anlattıkları onların bu durumundan faydalanmaya çalışıyor yada acaba sen ne yaptında sana bunu yaptı deniyor...bir çocuk hiç bir şeyden habersiz bilmediği bir konuda nasıl suçlu olur...
Yaşadığımız çağda kız erkek diye ayrım yapmıyorum hocam.
Çünkü sapkınlığın cinsiyeti yok..
Evet burada Semira'nın annesi biliyor durumu ne yazık ki..Ve tecavüzün üstü kapatılıyor..Çünkü Onun tarlasında çalışıyorlar..Anne yüreğim en çok da annesine kızıyor neden o zaman davacı olmadı diye..Belki daha sonra bu olaylar olmayacaktı..Tabii kader ağlarını böyle örmüş ne yazık ki..
Ferda,ca şiir yazan yürekten süzüp yayar Müslüm Bayram her zaman hürmetle sever, sayar İdris Esen üstâdı okuyan gönül doyar Her şey gayet yolunda sorunlarla dolmadı
Küsüp uyumadıysanız dörtlüğü tekrar düzenledim diğer şaireyi bir sonraki şiirde eklerim zaten üzücü şiir yazmışsınız daha fazla üzülmeyin :)) En içten selam ve saygılarımla. İyi geceler 🌃 diliyorum.
ŞÜKRÜ ATAY tarafından 3/22/2022 3:22:41 AM zamanında düzenlenmiştir.
😢😢😢 Çok ama çok acıdı yine kalbimiz bu haberi duyunca.Ne yazık ki bu sapıkların sonu gelmiyor.Çünkü cezaları asla ve asla caydırıcı olarak gerektiği gibi verilmiyor malesef.Bu yüzden de Anne ve babaların çocuklarına sahip çıkmaları o kadar çok önemli ki.Bu anlamda duyarlı yürek sesinizi canı gönülden kutluyorum şairem.Çok anlam yüklü çok güzel dizelerdi.
Söyleyecek söz bulamadım, insanlık bu ölçüde bitmiş olmamalıydı. İlâhi adalet tam da bu ve buna benzer pislikler için gerekli ama dünyada da yaptığını fazlasıyla çekmeleri gerekir. Size de bu şiiri yazmak zorunda kalmak mutlaka zor gelmiştir, sağolun varolun efendim. Cenab-ı Hak layığını verir inşallah. En içten selam ve saygılarımla.
Dünyanın sonunu getirir elbet !
Yüreğine sağlık şairem.
Dilerim son olsun🤲😥