Hüznü bilmeyenlerin dünyasında Öyle ağır bir yükü taşıdı ki; incecik bileklerimiz. Tevafuk gibiydi sırtımıza kambur ettiklerimiz. Coşkun derelerle yarışıp koşmak istedikçe gün ışığına. Boş verdik dünden bugüne uzanan masallara. Koptu ipler, uçan zamanda. Günahtı geriye bakmak O yüzden göremedik ileriyi. yarım kaldık akıntıda, rüzgârda.
Vicdanını kiraya verenlerin şiddet sarmalında. Susturucu taktık çılgınca saldırılara. Çift şeritli asfalt gibi geçtiler üzerimizden. Kirlettiler kimliğimizi acımasızca.. Eşsiz bir yol Eşsiz bir yolcuyduk anlayana..
Eteklerimizde yaşam kavgası derinlerimizde sevda yankılanırdı. Yalanın ve yanlışın batağında gül kokardı ellerimiz. Tuttuğumuz dileğe bile ihanet ederken uç uç böcekleri. Bilinmese de değerimiz Yanan ateşin ortasında parlayan saf altından mücevherdi eğilip bükülmeyen yüreklerimiz. Gerekirse uçurumlara kucak açardı içimizdeki çocuk gözlerimiz..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Adı Yoktu Kadının şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Adı Yoktu Kadının şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğine sağlık çok çok güzeldi ders ve vefa vardı, öğüt sevgi ve özlem vardı, çok acıklı ve akıcı, anlamlıydı, kutluyorum sen şiir gibisin Üstadem Dua ve selamlarımla.
Çok güzel harika bir şiir okudum, dünya emekçi kadınlar günü için çok güzel dizeler yüreğinize usta kaleminize sağlık değerli üstadım selamlar saygılar
Merhaba KUTLADIM DEĞERLİ DOSTU, KALEMİNİ VE ESERİNİ HER ZAMAN Kİ TAT VE DEMİNDE VE DE GÜZELLİĞİNDEYDİ ESERİN Gönlün abat olsun, huzurla dolsun, bütün eserlerin Benzersiz birar ŞAHESER OLSUN, BİZ DE HEP OKUYALIM ALKIŞLAYALIM Sonsuzluğun sahibine emanet olasın, sağlıcakla kalasın
Değerli şairim sayfanızda güzel anlamlı akıcı bir eserinizi beğenerek okudum yüreğine sağlık nicelerini görme dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla