Tahta köprü başında,buluşurdu aşıklar Fısıldardı sevdayı,turnayla esen yeller. Şimşek gibi çakardı, gözlerdeki ışıklar. Gönül sazı çaldıkça,titrerdi hazin teller.
Hüzünleri dökerdi, akıttığı yaşında. Kavuşunca ağlardı sevdiğinin döşünde. Acı soğan yese de, bal tadardı aşında. Konuşurdu bakışlar, lal olurdu o diller.
Kuytusunda ormanın ,hiç kimseler olmazdı. Yeşil renkli çamların, yaz kış rengi solmazdı. Henüz bahar gelmeden, çay yatağı dolmazdı. Havası çok güzeldi, bazen gelse de seller.
Süzülerek güneşin, dağ ardından batışı, Ömre değer bir andı, dizlerinde yatışı, Sessizliği bozardı , serçelerin ötüşü. Sevenleri kıskanır, gıybet ederdi eller.
Bülbül güle zar eder ,firak ile ağlardı. Vefalı beyaz çomar emniyeti sağlardı Berrak akan dereler,şırıl şırıl çağlardı. Veda vakti gelince,aşkla sarardı kollar.
Anılar çekti beni, dün uğradım oraya. Ağaçları kesmişler ,çevirmişler seraya. Yankılanır şarkımız,çöküverdim şuraya. Hayaliyle yaşadım, ne güzeldi o yıllar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ömre Değer Bir Andı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ömre Değer Bir Andı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne güzel bir insansınız sayın Ülkü Ahıska, bülbül gibi sesiniz gül gibi şiirleriniz, aynı hislerle doluyum ben sizdenim siz de bendensiniz, tebriklerimi takdirlerimi kabul ediniz...👏🙏
Çok güzeldi, çok acıklıydı, şehitler ölmez vatan bölünmez, sevda ve özlem vardı, vefalı o güzel yüreğine sağlık Üstadem , ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarıml her daim.
Çok yönlü sanatçımız, sevgili kardeşim Ülkü Ahıska, Gönül incileriyle kaleme alınmış, kalemin duygulu ve vurgulu gücünü gözler önüne seren seçkin bir eser. Okunması, okutturulması ve ilham alınması gereken seçkin bir şiir olmuş. Beğenerek, emeğinize ve sanatınıza saygı duyarak ilgiyle okudum. Tebrik eder başarılarınızın devamını dilerim. İyi ki varsınız ve iyi ki böyle seçkin şiirler kaleme alıyorsunuz. Şiir sanat ve hayat yolunuz su gibi açık ve Güneş gibi aydınlık olsun. Selam, sevgi ve saygılarımla efendim. Dr. İrfan Yılmaz. Bodrum.
Yüreginize ve kaleminize sağlık olsun değerli hocam Cumamız mübarek olsun. O yılları o günleri hepimiz özlüyoruz. Elden bir şey gelmiyor.Doga katledilmesini seyrediyoruz.Hatta çöp yuvası olmuş
Yüreginize ve kaleminize sağlık olsun değerli hocam Cumamız mübarek olsun. O yılları o günleri hepimiz özlüyoruz. Elden bir şey gelmiyor.Doga katledilmesini seyrediyoruz.Hatta çöp yuvası olmuş
Toprağımın kaleminden çirkin bir şiir okumak ne mümkün.. Her zaman güzeli yazan yürek sesinize ve nefes olan kadife sesinize gönül dolu tebrikler can. Her daim sevgilerimle, selamlarımla...
Değişmedik ne kaldı biri söylesin bana Aşlar aşkolmaktan çıktı yanaştı maddiyata Sevmeyi inayet bilen canlar üzülüyor bu hale Hatıralarla yaşamak yaşamak kaldı aşkı aşk sayanlara
Harika duygularla yazılmış ve yorumlanmış muhteşem güzellikteki yürek sesinizi gönülden kutluyorum tebrikler efendim. En içten selam ve saygılarımla. Esenlikler dileğiyle.
Tahta köprü başında,buluşurdu aşıklar Fısıldardı sevdayı,turnayla esen yeller. Şimşek gibi çakardı, gözlerdeki ışıklar. Gönül sazı çaldıkça,titrerdi hazin teller. ........................................ Ü.A.
bunca güzel yazmak zorunda mısınız kardeşim benim dizelerim için iki kelime lütf etseydiniz olmaz mıydı kırık testi dolmaz mıydı dediniz isteseydiniz esin meleğiniz yanıza gelmez miydi mustafa 08 şubat / ankara
Cok şahane yorumlamışınız ağzınıza dilinize yüzlerce kez binlerce kez sağlık Sözler de çok güzel sözleri yazan kardeşimi de canı gönülden tebrik ederim.
Cok şahane yorumlamışınız ağzınıza dilinize yüzlerce kez binlerce kez sağlık Sözler de çok güzel sözleri yazan kardeşimi de canı gönülden tebrik ederim.
Anılar çekti beni, dün uğradım oraya. Ağaçları kesmişler ,çevirmişler seraya. Yankılanır şarkımız,çöküverdim şuraya. Hayaliyle yaşadım, ne güzeldi o yıllar
Geçmişin güzelliklerini yeniden yaşamak bazen hayallerden öteye geçmiyor saygılarımla
Anılar çekti beni, dün uğradım oraya. Ağaçları kesmişler ,çevirmişler seraya. Yankılanır şarkımız,çöküverdim şuraya. Hayaliyle yaşadım, ne güzeldi o yıllar
Geçmişin güzelliklerini yeniden yaşamak bazen hayallerden öteye geçmiyor saygılarımla
Evet, sayın Hoca m. Çook güzeldi o yıllar. Kimyası bozulmamış insan, aşk ve tabiat vardı. Mayasını bozduğumuz dünya nasıl da yaşanasıya idi. Geçmişi resmederken şiire kattığınız duyguyu kelimeleriniz ne kadar güzel anlatmış böyle. Alıp götürdü biz okuyucuları sanki cennetten bir köşeye. Tebrik, takdir ve saygılarımla sayın Hoca m. Sağlıcakla kalınız, vesselam...
çok güzeldi, en büyük şair diye düşündüm, çok acıklıydı,Hayırlı üç aylar, aykandiller, Allah yardımcımız olsun, öğüt,sevgi ve özlem vardı, vefalı,o güzel yüreğine sağlık Üstadem , ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarıml her daim.