insanlar sabrederek,mucizeleri bekler. Herkes kendi evinde, eski günleri anar. Ölüm ve hastalıklar,dertlere bin dert ekler. Mutlu insan kalmadı,baktıkça yaram kanar.
Güvenme mala mülke hepsi burada kalır. Tuz basarsan üstüne, acın yarada kalır. Haksızları dışlarken , haklı arada kalır. Giysilerin kalmazsa, eskilerini onar
Ayrı alemde yaşar, ailenin fertleri. Ebeveyin dardadır,tükenmiyor dertleri. Taze ekmek isterler,çöpe gider sertleri. Aç kalan serçecikler,ziyafetlere konar.
Su gibi para harcar, ana baba elinden. Sunulanı beğenmez,hoşnut olmaz halinden. Nasihati dinleyen gider doğru yolundan. Yoksul insan, şükreder, aşına ekmek banar.
Kolay mı ev geçimi,karşıdan kimse bilmez. Gül gibi canlı yüzler,durup dururken solmaz. Helalinden kazanır , dost tuzağına gelmez. Bazı evler sıcacık,fakir soğuktan donar.
Yüce Rabbin adıyla, masum cana kıyarlar. Karanlık vicdanlılar , insanları soyarlar. Namus sözü verip de kavilinden cayarlar. Manidardır selamı,seni çok zengin sanar.
Çılgınca yaşadığın garip dünyayalandır. Allahın rızasını almak sana kalandır. İyi insan cennetten,nasibini alandır. Günah sahibi olan,kızgın ateşte yanar .
Şuracıkta oturmuş,bir garip şair ağlar. Sesine cevap verir,karşıda yüce dağlar. Sararmış solmuş güller dereler yosun bağlar Bir gün zaman değişir,ördekler gölde yunar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bu Dünya Yalandır şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bu Dünya Yalandır şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her şiirinizde ayrı bir güzellik saklı. Severek takip ettiğim ve şiirlerini ilgiyle okuduğum duygulu ve güçlü kalem. Tebrik eder başarınızın devamını dilerim. Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun kardeşim. Selam, sevgi ve saygılarımla.
merhaba hamfendi merhaba şiiriniz fonatik tablodan tablonuz şiirinizden güzel yaradılan güzel olur da yaradan ilah güzel olmaz mı sanat ruhlu yetenekli insanların yeri ayrıcalıktır indimde benim nice güzelliklere dileğimle bir de favori yerine butona dokunmanızı isterdim esen kalınız
merhaba hamfendi merhaba şiiriniz fonatik tablodan tablonuz şiirinizden güzel yaradılan güzel olur da yaradan ilah güzel olmaz mı sanat ruhlu yetenekli insanların yeri ayrıcalıktır indimde benim nice güzelliklere dileğimle bir de favori yerine butona dokunmanızı isterdim esen kalınız
vefalı güzel Yüreğine sağlık çok çok güzeldi Hakikat cardı, çok acıklıydı, öğüt,sevgi ve özlem vardı, akıcı, anlamlıydı,kutluyorum Üstadem, Dua ve selamlarımla her daim..
Fonda ki resim sanatçı kişiliğinizin çok yönlü olduğunu gösteriyor.Şiirlerinize de diyecek yok zaten her zaman ustaca yazıyorsunuz.Selam ve saygılar üstadem.
her zamanki gibi Çok güzeldi, çok acıklıydı,Üstadem seni çok takdir ediyorum, öğüt,sevda ve özlem vardı, o güzel yüreğine sağlık Üstade , ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarıml her daim.
Bu sabah deftere online olarak gireyim kimler neler yazmış neler paylaşmış bir bakayim dedim bir müddet şiir şiir gezdikten sonra edebiyat sayfasının ana sayfasına takıldı gözüm.
Her ne kadar mucizeleri insanların kendilerinin yarattığını benimsesem de sözün sonrasında buraya yani deftere bir dörtlük yazıp bırakmak istedim. sonra dörtlükler uzadı da uzadı.
Şuan sabrederek bekliyorum o mucizeleri.
Yine çok güzel bir tablo yine fevkalade hissiyatli bir şiir.
Harika duygularla yazılmış seslendirmeniz ile birlikte muhteşem güzellikteki yürek sesinizi gönülden kutluyorum tebrikler efendim. En içten selam ve saygılarımla.
'Çılgınca yaşadığın garip dünya yalandır. Allahın rızasını almak sana kalandır. İyi insan cennetten,nasibini alandır. Günah sahibi olan,kızgın ateşte yanar .'
Değerli hocam, ince telden yaşadığımız zamanı da iğnelemeniz çok hoştu. Şu ana kadar böyle yüz elli altı sosyal şiir yazdım ama ben bam telinden çim teline kadar lafı saklamadan vuruyorum ki bu yüzden o şiirlerimi yayınlayamıyorum. Dilerim ki bu masum millet zalimlerin zulmünden bir an önce kurtulur. Tebrikler, saygılarımla.
Maşallah fondaki resim sayfalara çizilen yürek sesiniz ilhamın çesmesinde yüzmüş adeta Yürekten kutluyorum her zaman ki gibi çok güzel bir yürek sesiydi Sevgiler bırakıyorum sayfanıza saygı ile beraber 🌹🌹🌹
Çok güzel... Harika bir serbest şiir okudum,Mahir kaleminizden. Şiire fon olan tablo'nuz da çok güzel değerli şairim. Kutlarım gönül sesinizi,emeğinizi. Esenlik dilerim..